wij hebben het beetje lastig met de namen. we weten niet wat het wordt dus voor beide iets bedacht. allereerst willen we het vernoemen, ouders heten van man toos en jan ouders van mij: andre (andries jan) en tineke (tine officieel) zelf heten wij leo en yvonne en hebben een zestien jarige zoon stefan idee voor meisje Jantine tooske andrea jongen: jandre leonard ben benieuwd wat jullie ervan vinden of misschien ook een leuk idee hebben gr yvonne
ik vind je jongensnamen mooi lopen, maar gaat het dan Jandre of Leonard heten of een heel andere roepnaam. Want ik vind als roepnaam Jandre niet mooi. Qua meisjesnaam vind ik het niet lopen, ik vind het meer een opsoming. Jantine Andrea klinkt wel vind ik, maar tooske klinkt er niet mooi bij. Maar dezelfde vraag hoe wil je haar dan noemen? ik vind vernoemen wel heel mooi, onze kinderen zijn ook vernoemd maar dan met de 2de en 3de naam. Roepnaam niet.
Jantine vind ik wel oke. Jandre vind ik echt helemaal niks, dat is toch ook geen naam? Spreek je het uit als Jan-dré? Vernoemen vind ik hartstikke leuk maar wel als het ook een leuke naam voor je kind geeft. Anders gewoon als tweede naam.
Misschien is Andrean (Andréan) een optie in plaats van Jandre? Daar zit qua uitspraak de klank jan in en zo heb je die dan ook weer vernoemd
Jandre vind ik mooi! Leuk gevonden.. Jantine vind ik persoonlijk iets wat oubollig en het zal afgekort gaan worden naar Jannie ( denk ik ) en dat vind ik dus echt 1 van de ergste namen ever hihi.
Tooske vind ik knap gevonden en het klinkt ook heel lieflijk Ik ken twee mannen die Dejan en Janez heten, misschien ook nog een idee? (jullie vaders hebben toch eigenlijk allebei de naam Jan?!) Dejan past ook mooi bij Stefan Zelf willen wij, mochten we een dochter krijgen, haar als tweede en derde naam de voornaam van onze moeders geven, zodat haar eerste naam helemaal van haarzelf is en ze toch ook iets van haar oma's meekrijgt (kan ze zelf later ook altijd nog zelf de 2e of 3e naam gebruiken als ze die mooier vindt...). Veel succes, ik ben benieuwd wat het wordt!
Leuk! Jandre vind ik niet mooi, de rest wel!! Jantine wel een klein beetje ouderwets. Nog wat andere opties: Janna Janne Tina Janneke Leonie Leona Ivy (van Yvonne) Vonne Jongens: Andreas André Léon Leen Verker kom ik even niet, maar ik vind zelf Janna erg mooi
Jantine Tooske Andrea vind ik wel mooi zo samen, maar Jantine vind ik echt te ouderwets. En zoals eerder gezegd wordt het dan gauw afgekort naar 'Jannie'. Niet mooi, sorry. Jandre/Jandré vind ik ook geen mooie naam... Andere ideetjes (die ik overigens ook niet allemaal mooi vind, vooral de jongensnamen niet, maar ok, misschien jullie wel) Meisje Adrianne / Alianne / Arianne / Arrianne Adriënne Alisanne / Lisanne / Lianne / Lian Andriene Annelieke Annelien Annemarieke Anniek / Annieke Cato Dianne / Dian Dieke Dieske Dorieke Dorien / Dorine Janine / Jeanine Janne Janneke / Jenneke Jannieke / Janieke / Jannike Jillian Jojanneke Jolieke / Julieke Jorieke (= Toos + Jan + Andries + Tineke in één) Jorien / Jorianne Josanne Josca Josefiene / Joselien/ Josien Josie / Josian / Josianne Julianne Juline Lonneke Nanieke Roos / Rosanne Tieke Tola Tori / Tory Tosca Jongen Anko Anto Coos / Koos Dies Ilano Ilco Ivano Jamilo Jamiro Janieck Janilo Jannick Janno Janoa / Janoah Janyro Jento Jilano (= 'J' van Jan, 'i' van Tine(ke), 'an' van Andries/André, 'o' van Toos) Jivaro Jonan Jos Joscha / Josha Joseph Josias Josse Josua Koan Kyano Logan / Lokan Loman Loran Lowan Moos Rowan Ties Tito Toas Tobe Tobian Tobias Tobin Tolan Tom Tomas Tomian Torben Torian Tos
Vind ze allebei een beetje ouderwets klinken, maar weet niet zo goed wat anders. Ben zeer slecht in dat vernoemen...
Ik vind het mooi hoe je ze vernoemd hebt! Jantine vind ik idd een beetje ouderwets, dan vind ik Tooske leuker als roepnaam. Jandre, leuk gevonden, maar wel een beetje lastige uitspraak (zeker voor kinderen). Ik vind Jander dan een stuk mooier.