Ik heb op Liz gestemd! leuke naam Isa vind ik ook leuk, maar leuker vind ik nog Ise. Norah vind ik dan weer een naam die veel voorkomt. Nova vind ik niet zo mooi, maar heb nog nooit aan de associatie met het tv-programma gedacht. Het is dat ik het hier nu lees.
Ik heb op Nova&Liz gestemd... Ik houd sowieso van korte namen, en kan niet goed uitleggen waarom, maar vind deze het mooist Heb trouwens bij Nova niet meteen de associatie met het programma of omroep (of wat het eigenlijk precies is, kun je nagaan ik weet het niet eens )
Ik heb op Nova gestemd. Vind ik echt een supermooie en lieve naam. Het is dat mijn wederhelft niet wilde, anders had ik mijn dochter zo genoemd. Prachtig.
Liz gestemd. Erg leuk.. Isa vind ik ook mooi... Nova persoonlijk minder, Norah is absoluut niet mijn smaak... en vind ik dus ook niet mooi.
Ik heb op Norah gestemd. Bij Nova moet ik inderdaad denken aan het tv-programma of aan een super-nova oid...en Isa en Liz hoor je hier in de omgeving vrij veel. Vandaar mijn stem!
Ik vind Nova wel mooi, anders dan anders en ik had de link ook niet meteen gelegd met het tv programma.
Norah staat ook op mijn lijstje, prachtig! Liz ook niet verkeerd, maar Liv veel mooier. Isa, Saai en te populair. Nova, Vind ik zo'n trend-naam.. Voor mijn gevoel is ie al jaren weer 'uit' Ik vind 't niks. Dus Norah! En anders Liv(/Liz).
Toen ik voor het eerst de naam Nova hoorde moest ik idd gelijk aan het tvprogramma denken..en dat blijt bij mij dus ook zo. Norah vind ik erg leuk!!
Norah! Isa vind ik ook mooi, maar in het Arabisch betekent dat Jezus en dat vind ik heel wat minder. Maar da's vooral vanwege de Marokkaanse afkomst van mijn man een issue, kan me goed voorstellen dat dat bij anderen helemaal niet zo'n issue is!
Nova gestemd! Vind ik zelf ook erg leuk! Komt (nog) niet veel voor en vind de betekenis (nieuw) wel mooi. *nieuw leven*
Ik vind Isa super leuk! Mijn tweede keus van jou rijtje is Norah. Ik vind die naam ook ontzettend mooi. Lizz vind ik te kort en bij Nova moest ik direct aan het tv programma denken.