Kirsten, omdat ook ik Daniek te veel op Nikki vind lijken. En persoonlijk vind ik Kirsten ook een mooiere naam.
ons zoontje heet Yaniek en dachten ook even aan Nikkie maar dat klinkt achter elkaar niet lekker. Dus toch vanaf gezien. Maar als je Nikki en dan Daniek hebt klinkt wel wat beter, maar ik zou toch voor Kirsten gaan.
Ik zou voor Kirsten gaan alhoewel ik ze allebei niet zo leuk vind bij Nikki Ik vind Nikki zo'n moderne naam en die andere 2 weer niet?
Hihi! Zal ik dan maar een poging wagen... Nikki vind ik een moderne naam en daar hoort een leuke moderne naam bij. Kirsten vind ik niet van nu en Daniek is niet zo mooi vanwege het op Nikkie lijken. Dus modernere ideetjes: Nikki en Mila Nikki en Roos Nikki en Suze Nikki en Lois Nikki en Lora Nikki en Maya Nikki en Sara Nikki en Veerle Nikki en Maura Nikki en Lian Nikki en Merle Nikki en Anna Nikki en Bente Nikki en Norah Nikki en Ella Nikki en Isa Nikki en Alana Nikki en Mirthe Nikki en Mia Nikki en Rozel Nikki en Flora ................................................. ik kan nog wel eventjes door gaan.