Hoihoi! We komen er maar niet uit, een leuke jongensnaam voor ons 2e kindje. Meisjesnaam hebben zijn we al even over uit (we weten het geslacht niet) en het moet passen bij de naam van onze dochter; Hailey. In de poll staan de namen die we leuk vinden willen jullie even meedenken
Lennon gestemd, ik ken een combinatie van deze namen voor broer en zus, dus voor mij de meest logische
Als je Hailey en Tyler doet lijken ze uit de serie van The vampire diaries/the originals . Wel grappig. Ook al schrijf je Tyler anders daar. Ik vind Tyler of Novan de leukste namen.
Ik zou voor Novan gaan, die naam vind ik gewoon de mooiste klank hebben. Maar Lennon vind ik ook leuk. Ze kunnen allebei goed in combinatie met de naam van je dochter.
Alvast bedankt allemaal voor het stemmen. Mason is mijn favoriet omdat de combi met onze dochter gewoon erg mooi is (vind ik) manlief is nog niet overtuigd. Novan vinden we beiden heel mooi maar moeten een beetje wennen, het is niet echt het soort naam welke we voor ons zagen. Is het niet storend dat Hailey een echte engelse naam is en Novan totaal niet?