Vreselijk.. ik volg haar al vrij lang.. dit is toch de ergste nachtmerrie van iedere jonge moeder :'( had zo gehoopt op een wonder voor haar.. (Moest het even ergens kwijt, ben er naar van) https://www.hln.be/psycho/lara-switten-is-ingeslapen-we-nemen-afscheid-van-nina-columniste-die-vocht-tegen-baarmoederhalskanker~a126b82f/
Ja ik ben er ook helemaal stil van vandaag. Zo’n mooi mens, zo krachtig altijd. Het leven is soms echt keihard. Ik hoop voor haar gezin dat ze de kracht vinden om met dit grote verlies om te gaan. Gelukkig heeft ze een prachtige ‘inner circle’ aan mensen om zich heen verzameld die er ook na het overlijden zullen zijn.
We zagen het aankomen toen ze al een week sliep, maar het hakt er wel in ja. Ben blij dat er een topic is geopend. Ik zal haar boek kopen maar vast nooit lezen omdat het veel te zwaar zal zijn. Of misschien wanneer ik het gevoel krijg te weinig uit het leven te nemen en misschien eens een schop onder mijn kont moet krijgen om meer te genieten van het NU en van je gezin. Wat is dit triest. Haar kindjes zullen gelukkig veel herinneringen hebben aan haar. En veel mensen die met lichtjes in de ogen zullen praten over haar.
Intens verdrietig, ik hoop dat ze haar geliefde moeder nu weer terug mag zien. Die arme kinderen en man.. Vreselijk
Ik schrok er wel van toen ik het op insta zag. We wisten dat dit zou gebeuren natuurlijk maar dit had ik nu niet verwacht. Wist ook niet dat ze al een week sliep Wat vreselijk voor haar man en 3 kindjes
Vreselijk! En ook nog eens dat ze haar eigen moeder nog is verloren in juni, en zij zelf in augustus. Vreselijk en ook voor die vader en kinderen!! bizar! Ze was zo vreselijk dun geworden en als nog zag ze er modern uit. Diep triest allemaal.
Dit idd. Ik volg haar al lang maar ik wist ook niet dat ze al een week sliep. Hopelijk heeft ze geen pijn gehad.
Vreselijk, ik ben er ook echt naar van. Ik blijf het ook zoiets bizars vinden, dat ze een jaar geleden dolgelukkig aankondigde zwanger te zijn van hun 3e kindje, en nu een jaar later is ze er gewoon al niet meer. Dat krijg ik maar niet gerijmd in mijn hoofd, een zwangerschap, een kindje krijgen en tegelijkertijd in je grootste nachtmerrie zitten.. Die arme kindjes, haar man, familie, vrienden, echt intens verdrietig.
Ze schreef wekelijks een column voor Nina. Daar stond dat ze die week niet zelf een column schreef, omdat ze al een week sliep.
Vandaag kun je haar ceremonie bekijken op de belgische hln site. Om 18u is er een herhaling. Ik zag haar kindjes rondlopen en zie foto's van haar en kan het niet. Ik vind het echt heel erg.
o wat vreselijk. Kende haar niet maar vind dit wel echt een van de ergste dingen uit het leven, een jonge moeder die kindjes achterlaat... kan het niet lezen/zien zonder het droog te houden.