https://www.hartvannederland.nl/nieuws/misdaad-112/nederland-leeft-mee-met-familie-myrthe-en-ruth-na-tragische-afloop Wat een heftig bericht he.. meisje van 19 (myrthe) is overleden.. maar dat die meiden gewoon zo lang in de auto, waarschijnlijk ondersteboven, vast hebben gezeten voordat ze gevonden zijn.. Je hoopt toch dat dat meisje opslag dood was.. want de gedachte dat ze daar na misschien een dag pas is overleden met haar vriendin erbij doet me gruwelen
Ik las het ook.. echt verschrikkelijk, wat een trauma heeft het meisje die het heeft overleefd opgelopen .
Pff..., ben al sinds woensdagavond hier mee bezig... ... ik ken 1 vd 2 meiden .... Nou ja... 'kennen' is een groot woord hoor, weet wie het is, ken vooral directe familie van haar goed... (Beetje cryptisch, wil ivm eventuele herkenning vaag blijven)..... De angst, onzekerheid, machteloosheid toen ze vermist waren...., het verdriet toen ze gevonden waren gisteren.... Heb er écht geen woorden voor.....!
Zo vreselijk. Ik zag het vermissings bericht voorbij komen op fb. Vond het allemaal heel raar en dacht al dat er wel iets gebeurd moest zijn. Zo erg vooral voor dat meisje dat misschien wel zo lang naast der overleden vriendin heeft gezeten. Wat een hel moet dat (geweest) zijn.
Vreselijk nieuws Heel veel sterkte gewenst voor degene die het overleefd heeft, en natuurlijk voor de nabestaanden van de overleden vrouw.
Het is verschrikkelijk. Het is ook zo'n rotweg. Er zijn al zoveel mensen verongelukt op die weg. Een jaar of 3 geleden nog iemand bij ons uit het dorp. Bah...
Ik zag het nieuws vandaag. Had de link nog niet gelegd dat dat ongeluk dus al is gebeurd vlak na de vermissing. Ik dacht dat is toevallig vermist al een tijdje en dan ook nog een ongeluk krijgen maar nu begrijp ik dat ze dus door dat ongeluk vermist waren. Wat een verdriet dit zeg