Alle overige namen zijn ter zijde geschoven maar deze drie blijven over. En het lukt maar niet om eruit te komen. Welke naam is nou het leukst!
tjoh, weet je wat t is? t wisselt steeds per dag wat we t leukst vinden, word er tureluurs van! Vind alle drie de namen leuk, maar ik kan zo moeilijk besluiten welke nou t leukst is he....vriendlief heb ik niks aan, die is nog erger haha.
Siebren en Tobe -nadeel van Tobe is alleen dat ik heel erg 'To Be ' lees als ik het zie staan.. maar verder klinkt het ook érg leuk. Je bent het al wel hardop aan het uitspreken enzo? En hardop tegen je kindje aan het praten? Dat helpt vaak namelijk wel.
Ik heb op Lenn gestemd. Ik vind Tobe en Siebren echt helemaal niks en Lenn vind ik dan nog het leukst! Succes ermee
Tobe! Stond ook op ons lijstje Helaas toch afgekeurd door vriend. Ik vind Lenn ook erg leuk! Het leuke aan beide namen vind ik dat ze nog wel apart zijn en stoer maar na een paar keer uitspreken ben je er wel aan gewend. Siebren vind ik niet leuk, te fries.
eigenlijk vind ik geen van allen leuk. Maar als ik uit deze drie zou moeten kiezen dan zou ik toch voor Lenn gaan!
Absoluut Tobe maar Tibe vind ik eigenlijk veel leuker... Tibe zou ik zelf kunnen geven. Lenn vind ik echt een lelijke/vreselijke naam...