Zoals de titel al zegt.. We hebben nog steeds geen naam En we komen er ook niet echt uit.. Mijn vriend wil geen hollandse naam.. Hij wil internationaal.. Het liefst een Italiaanse naam Ik zelf vindt Ciara heel mooi.. Luca vindt ik ook mooi.. Maar mn vriend vindt het een jongens naam Hebben jullie ideeen? Moet een meisjes naam worden Pfff begin nu wel aardig te stressen ben alweer 26 weken! We zijn zo al 10 weken aan het dubben. Liefs Sandra
uuhhmm... luca vind ik ook meer iets voor een jongen naar wat voor soort namen gaat je voorkeur uit? maakt het meedenken wat makkelijker
Geen stress hoor! Hier kwamen we er uiteindelijk niet uit. We hebben vorige keer dus een lijstje gemaakt met 3 namen en na de bevalling gekozen. Wonderbaarlijk genoeg waren we het toen snel genoeg eens. Ook deze keer merk ik toch dat we er nog niet helemaal uit zijn. Ach, ga me er echt niet druk over maken. Als de beeb er straks is zit het wel goed.
Wij hadden pas na week 30 de definitieve naam en je hebt nog alle tijd joh Kleine kans dat de baby te vroeg komt.
Reactie van mn vriend: Is wel mooie naam maar standaard hahaha zo standaard vindt ik hem niet Maar zo gaat het dus de hele tijd hihihi
Een beetje Italiaans.. Ik vindt kort en krachtig mooi.. En speciaal.. een naam die niet veel voorkomt.. Laatst las ik hier ook de naam Fae! Ook prachtig Maar manlief vondt het niet leuk:x
Hihih ja hier ook, net als Lizab. Na de geboorte pas gekozen uit de 3 die nog over waren, toen waren we het gek genoeg meteen eens. (wij wisten trouwens het geslacht beide keren niet....) Soms zie je je kindje, en dan weet je gewoon meteen welke naam het moet krijgen. Heel typisch!
En als jullie nou allebei een lijstje maken met 10 of 15 namen..? Wie weet matcht er iets? Of denken jullie van elkaar ja die is echt mooi?
Julie Ines / Inez Senna Sophia Isa Lucie Lucia Liona Miah Mea Rosia Suze Bella Alica Sira Elise Febe Lara Liza Rosa Veel Italiaanse namen zijn ook namen die vrij Nederlands kunnen klinken. Als ik jou was, zou ik er eens een Italiaanse namenlijst bijpakken en daar namen van opschrijven die je leuk vindt. Kan je hem ook meteen laten zien dat het écht een Italiaanse naam is