tommy vind ik wel leuk, alleen niet bij levi. Allebei op de i klank vind ik niet leuk. Bas zou ik dan kiezen. Staat mooi bij levi en is een naam die staat op zich. Zie er veel verschillende types bas bij. Kan dik dun, lang smal, stoer netjes, kan allemaal. Trouwens vroeger werd wel vaker een tommy, timmie, ronnie, guusje gekozen. Mn broertje ook heeft er geen moeite mee.
bedankt tot zover, meer meningen blijven welkom, ga ze dalijk ff doornemen met mijn man, en verder bekijken wat we ermee gaan doen!
Ik vind Bas veeeel leuker! Tommy vind ik helemaal niks, zeker als hij ouder wordt. Ook al zullen mensen hem Tom gaan noemen, in zn paspoort en op alle papieren staat dan nog steeds Tommy.. ik zie zo voor me dat ie als 50 jarige in de wachtkamer van de dokter zit en dan opgeroepen wordt als Tommy en dan zn achternaam... nee dat vind ik echt sneu.. En Bas past ook veel leuker bij Levi vind ik. Heel veel succes met jullie keuze!
ik vind van de keuze Bas en Tommy... Bas de leukste naam vind zelf Tommy echt niet leuk.. maar vind Levi en Bas niet echt mooi bij elkaar staan.. een ander soort namen... dus kies niet!
Zeker weten Bas, vind Tommy echt helemaal niks.... Maar als jullie dat wel vinden moet je je zoontje zo noemen hoor! Maar als hij Tommy heet, dan heet hij ook nog Tommy als hij 50 is en bv opnieuw gaat solliciteren enz. Denk dat je zeker ook aan zijn toekomst moet denken. Tom wil je echt niet, dan zou ik dus zeggen: kies Bas! Succes!
ik heb ff aan mn moeder gevraagd. Op t geboortekaartje staat gewoon Ronnie, maar hij is aangegeven bij de gemeente als Ron. Ook om de reden van later als ze ouder worden. Ik weet niet beter dat de eerste jaren hij altijd door iedereen ronnie genoemd werd (behalve als mn vander boos was dan klinkt ron veel beter ) Alleen de gemeente "weet" t dan, en qua voorletters scheelt t niet. Dat zou dan mss ook nog een optie zijn
Levi en Tommy = veel -ie, beetje struikelblok, TomTom, Trommel, Ienimini.. ehm nee. Levi en Bas = allebei kort, krachtig en stoer. Bas dus!
@inlove: daar heb ik inderdaad ook nog aan zitten denken.. Ik ben zelf ook heel benieuwd wat we gaan kiezen..Mijn man heeft dit keer de "eerste" keuze omdat ik de naam van levi heb bedacht. Dit keer komen we er helemaal moeilijk uit omdat we totaal niet op een lijn liggen. Hij vind heeeel andere soort namen dan ik leuk. Deze 2 namen zijn dan namen die we allebei nog enigzins leuk vinden, mijn voorkeur gaat meer naar bas uit, en zijn keus naar tommy. Geloof me het is altijd nog vele malen beter dan waar hij anders mee aankomt zetten!
En levi en Jack? Dat is nl. ook een heeel favoriete van mijn man, al moet ik daar om verschillende redenen aan wennen..
Ja, Jack is top. Hele stoere naam, past ook nog goed bij Levi. En geen combi verwarring; Tommie en ienieminie. Bas(sie) en Adriaan .......