We zijn er nog steeds niet uit, laatste keer hulp gevraagd!

Discussie in 'Babynamen' gestart door bink1976, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    tommy vind ik wel leuk, alleen niet bij levi. Allebei op de i klank vind ik niet leuk.

Bas zou ik dan kiezen. Staat mooi bij levi en is een naam die staat op zich. Zie er veel verschillende types bas bij. Kan dik dun, lang smal, stoer netjes, kan allemaal.

Trouwens vroeger werd wel vaker een tommy, timmie, ronnie, guusje gekozen. Mn broertje ook heeft er geen moeite mee.

2. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    bedankt tot zover, meer meningen blijven welkom, ga ze dalijk ff doornemen met mijn man, en verder bekijken wat we ermee gaan doen!

3. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Bas veeeel leuker!
    Tommy vind ik helemaal niks, zeker als hij ouder wordt. Ook al zullen mensen hem Tom gaan noemen, in zn paspoort en op alle papieren staat dan nog steeds Tommy.. ik zie zo voor me dat ie als 50 jarige in de wachtkamer van de dokter zit en dan opgeroepen wordt als Tommy en dan zn achternaam... nee dat vind ik echt sneu..

En Bas past ook veel leuker bij Levi vind ik.

Heel veel succes met jullie keuze!

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Duidelijk Bas!! veel leuker, stoerder!

5. Muis511

Muis511 Niet meer actief

UmmKais :)

Veel succes en wijsheid met jullie keuze!

6. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ik vind van de keuze Bas en Tommy... Bas de leukste naam vind zelf Tommy echt niet leuk..
    maar vind Levi en Bas niet echt mooi bij elkaar staan.. een ander soort namen...

dus kies niet!

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik ga voor Bas, helemaal leuk!

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Zeker weten Bas, vind Tommy echt helemaal niks.... Maar als jullie dat wel vinden moet je je zoontje zo noemen hoor! Maar als hij Tommy heet, dan heet hij ook nog Tommy als hij 50 is en bv opnieuw gaat solliciteren enz. Denk dat je zeker ook aan zijn toekomst moet denken. Tom wil je echt niet, dan zou ik dus zeggen: kies Bas! Succes!

10. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Levi en Bas!!!:D

11. violet

violet Actief lid

11 apr 2009
    229
    0
    0
    Levi en Bas.

(ik ken een stel die deze combi heeft en vind het leuk passen.)

12. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik heb ff aan mn moeder gevraagd. Op t geboortekaartje staat gewoon Ronnie, maar hij is aangegeven bij de gemeente als Ron. Ook om de reden van later als ze ouder worden.

Ik weet niet beter dat de eerste jaren hij altijd door iedereen ronnie genoemd werd (behalve als mn vander boos was dan klinkt ron veel beter :D )

Alleen de gemeente "weet" t dan, en qua voorletters scheelt t niet. Dat zou dan mss ook nog een optie zijn

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Levi en Tommy = veel -ie, beetje struikelblok, TomTom, Trommel, Ienimini.. ehm nee.
    Levi en Bas = allebei kort, krachtig en stoer.

Bas dus! ;)

14. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @inlove: daar heb ik inderdaad ook nog aan zitten denken..
    Ik ben zelf ook heel benieuwd wat we gaan kiezen..Mijn man heeft dit keer de "eerste" keuze omdat ik de naam van levi heb bedacht. Dit keer komen we er helemaal moeilijk uit omdat we totaal niet op een lijn liggen. Hij vind heeeel andere soort namen dan ik leuk. Deze 2 namen zijn dan namen die we allebei nog enigzins leuk vinden, mijn voorkeur gaat meer naar bas uit, en zijn keus naar tommy. Geloof me het is altijd nog vele malen beter dan waar hij anders mee aankomt zetten!

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik kies voor Tommy!

16. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    En levi en Jack? Dat is nl. ook een heeel favoriete van mijn man, al moet ik daar om verschillende redenen aan wennen..

17. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Levi en Jack vind ik leuk! :) Al is Jake misschien nog leuker....

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik kies voor Bas.
    Jack vind ik iig leuker dan Tommy.

Succes!

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Jack of Jake is leuker dan Tommy! :D

20. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    Ja, Jack is top. Hele stoere naam, past ook nog goed bij Levi. En geen combi verwarring; Tommie en ienieminie. Bas(sie) en Adriaan .......

Deel Deze Pagina