Rosa! Vind Noor ook een hele leuke naam, maar te hard klinken bij de namen van je andere kids. Vind Floor trouwens wel heel mooi erbij passen. Fleur vind ik dan weer niets.
Gestemd op Fleur, klinkt leuk en vrolijk bij haar broert en zus maar wat moeilijk zeg!! Veel leuke namen die er goed bij passen. Noor vind ik mooi maar Nora past er nog beter bij denk ik. Feline vind ik de mooiste naam die er is en met afkorting Fee heb je 2 mooie namen in een!.... (Oke misschien had ik moeten stemmen op Feline haha) Emma is een klassieker en zeker mooi maar misschien teveel M'en als je alle namen achter elkaar noemt. Rosa en Anne-roos vind ik niet zo leuk maar Rosamarijn/Roosmarijn dan weer wel. Klinkt vrolijker denk ik.... Misschien nog leuk: Lenthe Nova Lily Fiene Belle Lotus Lois Maren Veerle Vera Willemijn
Toen ik de namen nog niet gelezen had, dacht ik meteen aan Roos. Maar die staat niet in het rijtje...
Mees, madelief en rosa Of mees, madelief en fee.. Of feline, roepnaam fee? Ben normaal niet zo super weg van fee maar vind het erg leuk staan bij de namen van je andere kindjes!