Hoi dames, zoals de titel zegt gaan wij voor een tweede wondertje. Onze lieve dochter is nu 13 maanden en is geboren op 4-7-14. Ik zoek graag mama's in hetzelfde schuitje zodat we ons ervaring kunnen delen en als je al mama bent en kindjes met ong 13 maanden verschil hebben ben je ook welkom om jou ervaring te delen Ik ben benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren gr mom2be92
Helaas zitten wij nog steeds met smart te wachten op ons eerste wondertje! Maar ik wens je veel succes met jullie tweede!
Wat leuk! Hier zit er qua leeftijd 12 maanden tussen de eerste en de tweede , en straks ong 13 maanden tussen 2 en 3 ,Maar dat is van geboorte tot geboorte , niet van geboorte tot zwangerschap! Ik wil je suc6 wensen met het zwanger raken, hopelijk is het snel raak!
Hoi! Ik ben nu 8 weken en mijn zoontje wordt volgende week 14 maanden. Dus zo goed als in hetzelfde schuitje! Deze zwangerschap is een complete verrassing, wel welkom hoor! Maar we wilden eigenlijk in januari weer richting ziekenhuis gaan. Zal wel ff pittig worden, maar ik vind weinig leeftijdsverschil ook veel voordelen hebben! Groetjes Patricia
Ja ! Hier dochter van 14 maanden dit is de eerste ronde en deze week ergens mijn menstruatie of niet.. Haha vandaag wel een vage test gehad maar ga vrijdag nog een testen.
leuk essiee!!! we zijn even oud en onze dochters zijn ook bijna even oud hihi ik heb je een pb gestuurd
Mijn zoontje is op dezelfde dag geboren als jouw dochtertje, en ik ben nu 10,5 weken zwanger Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!
Hoi meiden. Hier een prachtige dochter van 14 maanden! Ik wil dolgraag een 2e. Eind dit jaar gaan we ervoor. Heb namelijk net een nieuwe baan. Wil graag een x mijn contract verlengd hebben. Succes allemaal.
Liever niet.. We zijn alledrie in Juli jarig... Oktober is de eerste maand zonder de pil. Ik ga er vanuit dat het niet direct raak is. En mocht het wel zo zijn, dan is dat ook geen ramp..
Hey meiden, onze dochter is in juli ook 1 geworden. We gaan ook binnenkort voor een 2e. Ik heb kriebels om ervoor te gaan maar soms ook twijfels.. moet ik niet nog even wachten. We hebben het nu zo lekker met z'n 3tjes. Ben ergens een beetje bang dat we dat straks helemaal kwijt zijn met nog een kleintje erbij. (ik heb die bij mijn zus gezien, die heeft echt haar handen vol aan haar dreumes en peuter(puber) en das niet niks). Hebben jullie die twijfels ook gehad of totaal niet?
Natuurlijk hebben we twijfels gehad.... Nu nogsteeds hoor... Maar ik ben nu student waardoor ik zometeen me eigen tijd kan indelen.... En dan ben ik gwn vaker thuis.... Wanneer de baby miss bijna 1 jaar is ben ik dan bijna klaar met mn opleding maar van januari tot december volgend jaar heb ik het niet zo druk dus om even te wennen aan een tweede hebben we genoeg tijd hahaha
Ik heb vandaag ovulatietesten besteld. Ik heb zo'n rare cyclus, daar kun je geen pijn op trekken. Bij mn eerste zwangerschap heeft dit uiteindelijk zeker geholpen, dus ik gebruik ze nu gewoon meteen Wel gek om die dingen weer in huis te halen en het foliumzuur enzo. Het idee om er straks echt weer voor te gaan, ik vindt het nu al spannend! Ik zal het onderwerp eens even weer aansnijden bij mn man van t weekend. Hij wil ook graag gaan voor een tweede maar wanneer precies maakt voor hem niet zo veel uit.
Onze zoon is bijna 13 maanden, hij is van 11-8-2014. Wij zitten nu in ronde 4 met proberen en ik hoop natuurlijk dat het raak is Nog even afwachteeennn Onze dreumes is een echte ondernemer, ik zit geen minuut stil als hij wakker is. Daarnaast ook een erg pittig mannetje die veel structuur nodig heeft. Soms zien we er wat mee af Ik vind dat wel heel spannend met een 2e er bij straks. Hopelijk een wat rustiger kindje haha.
Ja, dat is ook zoiets.. Mijn dochter werd in de zomenvakantie geboren en dat was niet handig voor de familie ivm vakanties. Niet dat ze dat ons kwalijk namen, dat kan natuurlijk ook niet! Maar ik denk wel eens, als de 2e weer een zomerkindje wordt.. dan hoor ik sommige (schoon)familieleden al mopperen. (mn schoonouders willen er wel perse bijzijn maar zitten elke zomer een maand in Zuid-Europa) Ik overweeg zelfs om in okt en nov bewust niet zwanger te worden. Maar dat vind ik aan de andere kant ook weer heel belachelijk! Je kunt een kindje niet precies gaan plannen, je mag van geluk spreken dat je gewoon zwanger kunt raken, dan moet je niet gek doen over de geboortemaand. Toch laat het me niet echt los.. wat vinden jullie? Denken jullie na over de maand dat je zwanger kunt worden en wanneer het kindje dan geboren zal worden..?