Eindelijk zijn we het er over eens, ons meisje gaat dilara inci heten, roepnaam dilara Ben benieuwd wat de omgeving er van gaat vinden, moeten nog 4 maandjes wachten
Eindelijk zijn we het er over eens, ons meisje gaat dilara inci (spreek uit als intji) heten, roepnaam dilara Ben benieuwd wat de omgeving er van gaat vinden, moeten nog 4 maandjes wachten
Ik vind het een ordinaire naam eerlijk gezegd (je vraagt naar meningen toch). Heel eerlijk gezegd, Ik leg de link naar volksbuurten, en een fulltime baan als kassière bij de action of wibra ipv nette buurten en later een goede opleiding en baan. Sorry maar ja als jullie het mooi vinden moet je het zeker doen!
Dus een fulltime baan als kassiere bij de action of wibra, zijn dus 'volksbuurten' mensen.. Apart.... Fijn dat je er uit bent!
Het is niet mijn smaak! Maar als jullie er uit zijn en er gelukkig mee zijn is 't zeker een mooie naam, want een naam moet goed voelen! En als dat zo is, dan is 't goed toch? Heeft 't kindje een buitenlands tintje? Zoja, dan is 't al leuker
Ts; leuk dat jullie je naam gevonden hebben Kassiers bij action of wibra wonen dus in volksbuurten? Denigrerender kan haast niet. Jeeeezus he
Vind het bij een turks meisje of in ieder geval geen kaaskop een leuke naam hoor! Mijn smaak is het ook niet maar vind het absoluut geen "wat doe je je kind aan, zo heeft ze gelijk een achterstand" naam. Niet iedereen woont in een nette buurt.... Wanneer het als Dylara gespeld word vind ik het wel een beetje too much maar ik heb niks met de overbodige Y. Nette turkse naam en goed uitspreekbaar in Nederland. Elif vind ik ook erg leuk
Uhm ja ik heb gewoon die associatie ermee. Als er bij ons gegokt wordt naar de naam roepen wij "Dilara, Rilana, Chanel of Destiny." En iedereen weet dat je de boel dan opnaait. Juist omdát daar direct een associatie mee is, ja dat zijn vooroordelen maar daarom heb ik ook eerlijk aan TS gezegd dat dat míjn eerste indruk is, er wordt toch om een mening gevraagd? Dan mag ik die toch geven? Er zijn ook mensen die de namen van mijn kinderen niets vinden dat is hun goed recht. Maar, excuses als ik iets te direct was. Daarom zei ik ook als jullie het mooi vinden moet je het doen. Want als iedereen dezelfde namen mooi vond werd t ook maar saai, nietwaar?
Ik heb een prachtig mixed-kindje op school in de klas met de naam Dilara. Leuk kind is dat, dus voor mij een positieve associatie met deze naam.
Bij mijn zoontje in de klas zit een hoogblonde Destiny en die komt uit heel héél net, vrijstaande-villa-we-hebben-veel-geld, gezin. Niks aso's aan en een heel beleefd, lief meisje. En zo ook haar ouders. Die associatie is kolder. TS, niet mijn smaak, maar heel fijn dat jullie er uit zijn!
Het is idd een mixje mn vriend is Turks, ik ben nederlands. Vandaar de Turkse naam, maar wel een die voor een ieder goed uit te spreken is. En ordinair, volksbuurten?? Nee hoor, hebben gewoon een mooi koophuis, ik een eigen bedrijf, manlief een goede baan als elektricien. Zijn beide vrij streng, maar rechtvaardig en onze kinderen gaan dus ook netjes en gedisciplineerd opgevoed worden Elif zo heet het dochtertje van een vriendin van me al, als ik dat zou doen lijkt het net of ik zelf niks kon bedenken