Wie wacht er ook zo lang na een miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinderkind, Apr 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai meiden,

Ik vroeg me af of er hier meer meiden zijn die na een miskraam ontzettend lang moeten wachten op een nieuwe zwangerschap. Ik heb 2 * gehad in de 6e en 12e ronde maar zit nu alweer in ronde 32.

Wie heeft dit nog meer? Hoe ga je ermee om?

Gr. Anouk.

2. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    ik heb vorig jaar in augustus een ma gehad.we hadden met deze zwangerschap een jaar over gedaan.nu ga ik alweer bijna de 9e ronde in helaas.
    had gehoopt dat ik deze keer wat sneller zwanger zou zijn maar misschien gaat het wel weer een jaar duren of misschien wel langer :(

lees dat jij al in ronde 32 zit lijkt me helemaal erg.
    kan je niet naar een geanecoloog ofzo?

3. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    o sorrie zie nu in je onderschrift dat je iui krijgt in juni.
    hoop dat het voor jou snel raak mag zijn meid veel succes.

groetjes

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dank je! Ja, ronde 32 bereiken, dat is ook echt heftig. En dan is er nog geen garantie dat het snel gaat lukken.
    Als je een mk of ma krijgt, dan hoor je van alle kanten: "je bent in elk geval zwanger geworden, dus dat is een goed teken". Nou, de laatste keer was alweer 20 rondes en een kleine 2 jr. geleden, en ik ben nog niet zwanger.

Jij zit ook al lang op het wachtbankje hè?! Nou, laten we er maar het beste van hopen voor deze ronde :).

5. Trees

Trees Niet meer actief

Bij het forum onder vruchtbaarheidsbehandelingen heb ik een topic gezien wat speciaal voor meiden is die een mk hebben gehad en er lang over doen om zwanger te raken. Misschien heb je wat aan hun verhalen en ervaringen?

groetjes Trees

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Hoi Anouk,
    ik was vorig jaar heel snel zwanger (ronde 3) toen in dec weer en sinds dien gebeurd er weer helemaal niets, word er een beetje moedeloos van. Ik ken momenteel 11 zwangeren, en daar heb ik het best moeilijk mee. Volgende week gaan we voort eerst naar de gyn, eens kijken wat daar gaat uitkomen...
    Heel veel succes en sterkte,
    miek

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik ben gister een jaar geleden gecuretteerd en helaas nog niets... Ik was er eigenlijk wel een beetje vanuit gegaan dat ik nu wel weer zwanger zou zijn... Maar goed, het is niet anders. En het komt vast wel...

Er is inderdaad een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar kun jij wel terecht denk ik! Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk snel een mooie positest!

Share This Page