We zijn er zo goed als uit

Discussie in 'Babynamen' gestart door MilaRose, 23 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilaRose

    MilaRose Actief lid

    29 okt 2019
    125
    121
    43
    Vrouw
    Nu een maand gestopt met de pil. Hopelijk is het ons wederom gegund en meldt baby nummer 2 zich snel!

    Ennnn, we zijn zo goed als uit de naam voor een meisje! Ons eerste meisje heet Lara. Mochten we wederom een meisje krijgen, dan wordt het waarschijnlijk Feyla. Wat vinden jullie hier van? En van vinden jullie van deze combinatie?

    Wat we eventueel ook nog een leuke naam vinden is Lova, maar Feyla staat toch iets hoger.
     
    NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Juffie123

    Juffie123 Actief lid

    16 nov 2018
    185
    174
    43
    Vrouw
    Leuk samen! Als jullie eruit zijn zou ik zeggen strik er omheen. Hopelijk is een tweede zwangerschap jullie snel gegund
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Beide mooi maar bij Lara vind ik Lova mooier staan. Maar hoevaak noem de je namen in 1 zin? Dus zou daar niet te veel vanuit gaan. Hopelijk gaat het vlot! Veel plezier met oefenen :p
     
  4. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.604
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Feyla heb ik al in meerdere combinaties voorbij zien komen de afgelopen jaren. Féla of Fela zijn degenen die ik het vaakst heb gezien.
    Met jullie schrijfwijze twijfel ik wel even of de uitspraak overeenkomt met wat ik denk (fee-laa)? Want door Fey twijfel ik of jullie misschien Fij-laa willen (net als de Fey in Feyenoord).

    Lova vind ik los best een leuke naam, maar vind het persoonlijk al snel jut en jul met Lara, vanwege én dezelfde beginletter én dezelfde eindletter en dan ook nog eens beiden twee lettergrepen én klinker-medeklinker-klinker-medeklinker.

    Maar hey, wie ben ik ;)
     
  5. Hemeltjelief

    Hemeltjelief VIP lid

    23 mrt 2020
    12.936
    1.183
    113
    Vrouw
    Feyla een combinatie van Freya en Leyla.
    Ik vind het te geknutseld.
    Wat vind je van Fenja?
     
  6. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Feyla leuk!!
     
  7. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Ik vind Feyla leuk en staat leuk naast de oudste.
     
  8. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Ik moet er even aan wennen.
    Mijn nichtje heeft ook een naam waar voor de 'originaliteit' een y tussen in geplaatst, die daar eigenlijk niet hoeft te staan.
    Inmiddels ben ik eraan gewend en is het prima. Maar het heb ik denk ik ook met Feyla, waarom niet gewoon Fela? Of Féla?
    Tenzij je het uit wilt spreken als Fij-la.
    Maar in dat geval vind ik de naam weer niet zo mooi.
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    O is t fela? Ik vind feila logischer. Fayla zou ik er eerder van maken als je origineler wil zijn met met Féla

    Féla vind ik leuker :) Lova klinkt meer als een ikea kast :oops:
     

Deel Deze Pagina