eindelijk hebben we een keuze gemaakt kwa kinderwagen en het word.....de mutsy 4rider...tegen alle verwachtingen in.....maar hij was toch het practist voor ons....joeppie nu nog bestellen!
Wij hebben hem ook en hij staat hier klaar om gebruikt te gaan worden. Kan nooit lang meer duren. En hij is echt moooooi! Weet je al welke kleur je gaat nemen? Bij mij staan er foto's in mn album >>> http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=4001 Gr Otje en veel plezier met kiezen van de kleur!
Misschien een beetje genante vraag.....wat kost ie bij jullie? Ik wil m ook kopen, ben afgelopen weekend bij Gardo in Amersfoort geweest en die dame wilde de prijzen niet opschrijven, omdat je daarmee naar de concurrent kon...... Goh, laat dat nou net even een stomme tip van haar zijn, want ik dacht dat er vaste prijzen op die dingen zaten.... Zij gaf aan: frame, reiswieg, wageninzet met regenschermpjes en voetenzak 616 euro. Dan konden we er nog een autostoeltje bij doen, die verstelbare....175 euro, met adaptor nog 20 euro erbij.... Ik ben toch benieuwd naar de vergelijking, want tja, die dingen zijn niet echt goedkoop! Maar hij is oh zo leuk! Hebben jullie ook die inzet "funseat" gezien? Die willen we dan op den duur ook doen, lachen!
hoi,de prijs varriert hier ook van 650 tot 800 voor alles exc autostoel adaptors funseat etc dus moet nug ff gaan puzzelen waar ie het goedkoopst is .....de kleur ben ik ook nog niet uit,vind groen wel erg mooi,maar naturel ook kan ik hem zelf kleur geven met dekentjes etc.......maar vind het echt een prachtige wagen!
Wij hebben m gekocht bij prenatal. We hebben het onderstel (mutsy 4 rider light weight = lichtgewicht), de reiswieg, de wandelwageninzet en de voetenzak voor 600 euro. We hadden toen erg veel geluk want kregen vanwege een tijdelijk actie 20 % korting dus hebben uiteindelijk 480 euro betaald voor dit geheel. We hebben de adaptors (voor maxi cosi) en de regenhoes er zelf nog los bijgekocht. Gr Otje
Had ook al gegoogled, maar kom er toch niet helemaal uit. Nou ja, een dagje alle shops af met moeders is ook leuk! Wij hebben gekozen voor de 4-rider met de stof sport 14, is net een ribje en beige-bruin! Dus neutraal, kunnen we inderdaad zelf opleuken! Nu heeft de urban rider ook een coffee-kleurig frame, volgens de verkoopster kon dit misschien ook bij de 4-rider, dat zou wel helemaal de wagen afmaken! Die Prenatalactie was wel handig ja, zouden ze die in januari niet herhalen, hahaha....
De prijzen van babyhuys zijn gewoon de standaard prijzen hoor! Dat is de prijs voor bak, wandelwageninzet en frame! let op de voetenzak moet je er nog bij kopen! deze is 49 en de tas is 59 De mutsy 4-rider is een goede keus! kwalitatief super en zoooooooooooo veel mogelijkheden! ik zou alleen wel voor de Maxi-cosi autostoel kiezen en niet voor de safe-2 go van mutsy zelf! Deze is zwaar, klein en beroerd vast te zetten in de auto! ook is de voetenzak erg klein waardoor deze er al weer gauw uitmoet! zonde! Ben erg benieuwd wat voor kleur je gaat nemen!
wat een mazzel met die korting! die kleur is idd heel erg mooi,ook dat ribje errin vind ik erg leuk,nou vond ik de college green erg mooi,maar heb hem nog nergens in het echt kunnen zien.in die kleur dan he!
Miffie: Die adaptors waren 29 euro en ik heb 1 regenhoes voor de reiswieg en 1 regenhoes voor de wandelwageninzet. Deze waren geloof ik 8 of 9 euro per stuk. De voetenzak voor de wandelwagen is idd 49 euro. De luiertas heb ik er niet bij gekocht. Die had ik al. Gr Otje
Erlida: Ik woon in Venlo en de mutsy met die groene kleur staat nu bij Prenatal in de etalage. Ik vind het een supermooie kleur! Dus een goede keus hoor.
Wij hebben ook de mutsy 4-rider besteld, en dan in het bruin. We kunnen hem volgende week ophalen. Wij hebben de mutsy besteld bij van asten in tilburg en daar is mij verteld dat mutsy landelijk de prijzen gelijk willen houden. Hun willen niet dat winkels extra kortingen en zo gaan geven. Dit hebben we op nog een paar adressen meer nagecheckt en inderdaad, iedereen verteld hetzelfde. Nu hebben we wel een kleine korting gekregen, maar deze wordt niet op de bon vermeld, omdat de vertegenwoordigers dus echt hun verkopen checken. Dus erg veel prijsverschil zal er niet tussen zitten als je hem nieuw koopt. Dit geldt trouwens ook voor producten van Stokke. Groetjes Inge