Hallo meiden, Ben ik weer. Nog even een andere vraag. Graag hoor ik jullie (positieve/negatieve) ervaringen met de Stokke Explory kinderwagen. Het is best een dure kinderwagen en ik ben benieuwd wat er nu zo bijzonder aan is. En kun je deze kinderwagen klein opvouwen. We hebben een Opel Corsa en een Seat Ibiza. Beide geen enorm grote wagens, maar we hopen dat de Explory wel achterin past. Graag dus jullie ervaringen. Alvast bedankt. Gr. Dolfijn
Hij was van de week wel ergens in de aanbieding, babyplanet, of babysuperstore van asten. Denk de eerste. Was ie nog geen 700 euro. Scheelt toch hoop. Blijf het een maffe wagen vinden, vooral als je de bak niet meer gebruikt. Met de bak is ie wel lekker hoog.
Er was hier een topic over een paar weken gelden, wie weet vindje daar veel ervaringen! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ght=stokke
jeetje zeg, wat een futuristisch ding! lijkt wel of de boel zweeft.... bij prenatal warenhuizen kun je wagens proberen, ze hebben daar van die testbanen..
Deze wagen is niet klein opvouwbaar! maar erg handig voor in de stad! verder is ie niet zo handig en erg duur! wouw waar is deze in de aanbieding? dat mag namelijk niet! Als Stokke daar achterkomt word hun dealerschap afgenomen! Je mag namelijk geen korting geven op de Stokke producten, daar heb je een contract voor ondertekend! Tenminste ik wel! Maar goed verder over de wagen.. Hij rijd heerlijk en de bak kan lekker hoog! ook kan hij naar je toe en van je af! zelfs de optie maxicosi erop kan tegenwoordig (2007 model) T is net op welke tereinen je gaat wandelen! Je moet er gewoon eens achterlopen en eens even in je auto passen! Verder ziet hij er op een plaatje futuristischer uit dan in het echt! Ik vind hem in het echt veel mooier dan op het plaatje!
Het viel mij daarom ook meteen op dat ie goedkoper was dan normaal. Misschien omdat het een "ouder" model is? Ik weet niet. Was een van de 4 winkels waar ik zaterdag ben geweest, Prental was het niet, dus kan Babyplanet zijn, of Van Astensuperstore en kan ook nog de babyfactory maar volgens mij was het ook niet daar.
aanbieding of niet, ik blijf het een lelijk ding vinden, maar gelukkig smaken verschillen en dat houd het een beetje kleurig op straat. anders zou iedereen met hetzelfde lopen
Ik vind het ook een lelijk ding, en volgens mij kan je kindje er helemaal niet lang in zo klein als dat zitje is. Hier waren we laatst in alkmaar bij een babywinkel om de bugaboo op te halen, en toen zag ik dat hun ook de stokke in de aanbieding hadden ook voor iets minder dan 700 euro.
Mijn vriendin was naar de winkel geweest en had gepast maar haar zoontje van 2 paste er niet meer in, of net aan. Dus ik vind hem wel klein.
vonbd hem ook leuk maar me vriend vind ie wagen niks dus tja en met zon kiddyboard kan die er op? en me dochtertje ziet dan ook bijna niks