Eigenlijk alletwee niet zo. Paulien vind ik wat jaren '80/'90 en Vicky vind ik gewoon niet zo mooi: ook door associatie met fikkie (brand of hondennaam hihi). Maar zou voor Paulien of Pauline kiezen als ik moest kiezen
Ik vind Vicky leuker.. Maar ik ben niet zo van de standaard namen.. Paulien is zo lekker Nederlands.. Hou ik minder van
Ik vind Paulien mooier. Nog beter vind ik inderdaad ook Pauline. Bij een Pauline denk ik aan een zelfverzekerd vrolijk meisje. Misschien eentje die het heel lekker en leuk vind om zelf cupcakejes te versieren en opeten. Vicky vind ik persoonlijk gewoon echt niet mooi. Ik associeer het met een klein lief poedeltje of een actrice met een gemene acteerrol. Maar vraag me niet waarom ik dat vind.
Paulien heb ik nooit mooi gevonden: Pauline wel Vicky vind ik niet mooi... Ik zou dan kiezen voor Victoria kiezen en het kind Vicky noemen.
Ik vind beide niet mooi maar Paulien vind ik ook vreselijk oud bollig. Dan zou ik eerder voor Vicky gaan.
Paulien vind ik echt geen mooie naam, ouderwets inderdaad, en gewoon niet mn smaak. Vicky is ook niet mijn smaak, maar vind ik dan wel leuker
Ik heb een lief nichtje die Pauline heet en had een beetje een kattig studiegenootje die Vicky heette, dus mijn voorkeur is, mede daardoor, Pauline.
Paulien of Vicky Sorry maar ik vind ze geen van beide mooi Vicky moet ik denken aan brand een fikkie en aan een hondje Paulien vind ik oudbollig maar leuker dan Vicky Ik zo dan gaan voor Pauline vind ik mooier dan Paulien En Nicky ipv Vicky
Allebei heel leuk! Als ik moet kiezen: Paulien, omdat het wat volwassener is en wat beter bij een vrouw past ipv een meisje.