Ik vind het zo moeilijk.. een Jongensnaam. Ik vind 1 bepaalde naam wel erg mooi, maar zo heet het zoontje van iemand die vrij dichtbij staat. Dat voelt dan ook niet goed. Die naam is Joas (dit wordt hem dus helaas niet). Ik ga hier niet de andere opties geven, want ben bang dat het uitlekt. Iemand een Jongensnaam die in hetzelfde straatje valt? We zijn niet echt van de standaardnamen. Alvast bedankt!
Joas? Nog nooit van gehoort... Turks? Wel toevalig dat je dan net die naam hebt.. Succes met het verder zoeken. Het komt vast goed!
Zitten al wat leuke opties tussen. Ik heb Joas ook het eerst bij haar gehoord. Zie die naam wel steeds vaker voorbij komen.
Leuk al die namen..... hmmmm..... ik vind dat ik echt zoiets moet hebben van....ja, dat is hem. Ik heb ook wel het idee dat dit vanzelf komt, maar ondertussen komen we wel verder in de zwangerschap
Ik heb precies hetzelfde. Vl en ik binden 1 naam prachtig, maar te dichtbij om ons kindje zo te noemen. Ik merk dat ik daardoor andere namen blijf vergelijken en dus niet zo mooi vind. Ik wil ook niet een te veel gelijke naam, misschien veranderd er ooit wat en dat ik die naam toch kan geven. Maar eigenlijk weet ik wel dat die kans wel heel erg klein is. Ik zoek dus leuk verder tot ik wel dat wow gevoel heb (oh en het liefst met vuurwerk).