Wat vinden jullie van deze (aparte) namen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door TKL, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TKL

TKL Niet meer actief

Laurèn Romée
    Rouan Avalon
    of
    Milon Alexis

Skye
    Elion
    Estan
    Jon
    (voor jongens vind ik het moeilijker, maar mijn zoontje heet Lennon!)

Wat vinden jullie hiervan?

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ken een meisje die officieel Avalon heet en een oom van mijn man heet Jon (Indo aangetrouwd).

Ik vind het leuke namen

Skye vind ik alleen zo apart niet aangezien hij veel voorkomt de laatste tijd

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik vind Skye de leukste naam, maar dan wel voor een meisje!! Hier staat die naam op het meisjesnamenlijstje.
    Voor een jongen zou ik kiezen voor Estan, maar dan liever nog Stan. Dat vind ik een hele mooie naam en ook zonder die E past het goed bij Lennon.

Voor een meisje vind ik Skye het leukst, maar van de namen die jij roze hebt gemaakt zou ik gaan voor Lauren Romée.

4. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

De namen zijn niet echt mijn smaak, maar Avalon vind ik wel iets hebben. Is je zoontje trouwens vernoemd naar DE Lennon? :D

5. TKL

TKL Niet meer actief

Jazeker!!! Daarom zat ik er eerst aan te denken om nu ook iets van Bardot / Kennedy / Loren te doen maar ja al dat vernoemen.. ;) Het moeten wel mooie namen zijn ook!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    Lauren Romée vind ik erg leuk. Ik zou Lauren alleen zonder streepje op de e schrijven, en Romée misschien ook wel, de uitspraak verandert er niet door oid...?

Van de jongensnamen vind ik Estan geloof ik het leukst. Jon vind ik ook leuk, maar te veel op Lennon lijken.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik vind de namen leuk, alleen rouan niet. (sorry!) klinkt ook buitenlands, misschien omdat ik veel buitenlandse kinderen in mn klas heb gehad met die naam.

8. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik zou ook gaan voor lauren romée gaan! Erg mooi.
    En voor de jongen dan skye.

Succes!!

9. TKL

TKL Niet meer actief

Dank je voor jullie reacties! Lauren Romee en Skye zijn ook onze favo's... gelukkig hebben we nog 35 weken :D

10. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    Rouan Avalon
    Milon Alexis

erg mooi! mijn dochter heeft als 2e naam ook Avalon

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mee eens

12. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik vind alleen Jon leuk, maar niet in combi met Lennon.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oei - ik zat eerst zo kippig te kijken dat ik niet eens gezien had, dat de namen deels roze waren. Ik dacht dat het om allemaal jongensnamen gingen..

Vooral door de 1e namen.. Laurèn vind ik klinken als 'lau-ren' zo als in rennen? Dus een franse jongensnaam...

Lauren vind ik op zich wel een mooie naam, maar met Lennon samen ook niet zo geweldig.

Alexis vind ik overigens prachtig, maar dan als 1e naam..misschien in combi met Avalon ? Alexis Avalon
    Estan vind ik de mooiste jongensnaam.

Een kindje op het kdv van m'n dochter heet Neva - vind ik ook érg mooi... misschien alleen niet apart genoeg?

14. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    John & Lennon ;)

Deel Deze Pagina