Zwanger van de 2de en weer komen we niet uit een jongensnaam. Bij onze zoon Rhivano duurde het ook tot op het eind. Jullie nog leuke suggesties? Liever geen naam eindigend op een o. En moet een beetje stoer zijn. Hoor graag of jullie leuke ideeën hebben!
Ik vind een korte (Engelse?) naam goed passen bij Rhivano. Dean vind ik er het leukst bij. Rhivano en Dean.
Zag laatst dat er een Djerivio was geboren.. vind ik er wel bij passen maar je wil geen o op het eind.. even zien.. Anders Jeremy, Yari, Dayani/Deyani, Colton, Emerson, Gideon?
Ik vind Collin en Ferron ook mooie stoere namen. Het is dat mijn neefjes al zo heten, dus hier geen optie
Zit hier iets tussen Ayron Daevion Deanu Deshley Devani Duvani Edivan Floydon Genoah Genoni Giannique Jaevin Jahroël Jaimiën Jamyron Javiël Javiën Javion Jayceon Jaymian Jayven Jayvi Jayviën Jehrique Jovanny Juranthy Jurviën Keyaron Kyani Lushandon Marvian Nuelson Tjaronn Yanoé
Dit zijn bestaande namen, die ik heb aangetroffen bij broertjes met een naam in het genre van Rhivano. Een kwestie van goed om je heen kijken (tv, krant, geboortekaartjes, enz) en opschrijven
Rhivano & Jaehaerys Rhivano & Baelon Rhivano & Viserys Rhivano & Daemon Rhivano & Balerion Rhivano & Aegon Rhivano & Maegor Rhivano & Daeron Rhivano & Baelor Rhivano & Valarr Rhivano & Matarys. Rhivano & Haegon Rhivano & Aerion Rhivano & Duncan Rhivano & Rhaegar Rhivano & Barristan Rhivano & Jhogo Rhivano & Aelyx Rhivano & Jacaerys Rhivano & Lucerys Rhivano & Corwyn Rhivano & Vaegon Rhivano & Valerion Rhivano & Gaemon Rhivano & Maelor Rhivano & Aemond Rhivano & Maron Rhivano & Brynden Rhivano & Rhaegel Rhivano & Aelor Rhivano & Maekar Rhivano & Steffon Rhivano & Rhaego
Wat ontzettend kinderachtig om van die belachelijk geknutselde "namen" voor te stellen omdat t kindje van TS Rhivano heet.. Mike Jack Caylan Nick Mason
Ik denk dat een niet doorsnee naam er het best bijpast. Wat suggesties : Joshua Elijah Giovanni Jordan Dylan Ryan Gianni Memphis Emanuel / Emmanuel Denzel Glenn Vince Waylon Mitchell Jeremy Ezra Rafael /Raphael Danley Miguel
TS is opzoek naar een naam die bij Rhivano past, niet eindigend op een 'O' en het moet stoer zijn... Rhivano is ook geen standaard naam, en vond die namen er wel bij passen... Ik heb me laten inspireren door de games of thrones. Jaehaerys (Dja-ha-ris) vloog draken met z'n valerian zwaard... Hoe stoer en uniek wil je het hebben? Ik denk niet dat TS op een standaard Olivier of Micheal zit te wachten als ik naar de naam van haar oudste kijk. Plus je scoort wat extra punten bij de nerds, waarderen dat je z'n stoer personage heb gekozen. Iedereen gaat voor Theon, Terion, Arya, Sansa... Maar Jaehaerys, is voor de echte boeklezers..
Klopt! Jaehro! Zie je! Ik geef puur een lijstje met inspiratie... Je kan er alle kanten mee op... Maar het is aan TS wat ze leuk vind...