4 dagen over tijd en toch negatief testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by EmmaCharlotte, Jun 26, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EmmaCharlotte

May 17, 2018
    13
    7
    3
    Female
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, omdat ik het leuk vind om met andere vrouwen te praten over deze spannende periode.
    Ik ben een vrouw van 28 jaar met een vriend van 28 jaar. Sinds kort proberen wij een kindje te krijgen. Ik ben al zo'n 2,5 jaar van de pil af, omdat ik er niet goed op reageerde qua hormonen. Dus we hebben het altijd met condoom gedaan.

We zijn nu bezig met de 2e ronde. Mijn cyclus is altijd vrij regelmatig en duurt meestal 30 dagen.
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 25-05-18
    Mijn eisprong was 08-06-18, we hebben rond die datum flink geklust ;)

Dus volgens mijn berekeningen ben ik nu 4 dagen over tijd. (corrigeer mij als ik fout zit, ik ben hier nog vrij nieuw mee).

Ik heb vanmorgen getest, en tot mijn verbazing was de test negatief, terwijl ik nooit zo laat ben met mijn menstruatie. Ik heb wel al een paar dagen een soort van symptomen van een beginnende zwangerschap.

Een soort trekkend gevoel onder in mijn buik met af en toe kleine steekjes.
    Menstruatiekrampen maar dan zonder bloed of gekleurde afscheiding
    Veel wit/doorzichtige afscheiding
    Vaak plassen
    Vaak ontlasting en wind
    licht pijnlijke borsten
    Maagzuur
    En af en toe een vlaag van misselijkheid

Ik hoop echt dat ik gewoon laat positief test en dat mijn lichaam mij niet voor de gek houd! :)

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Hoe heb je je eisprong gevonden. Je cyclus kan een keer zonder reden afwijken. Neemt niet weg dat t best kan dat je te vroeg hebt getest en je evt wel zwanger bent. Symptomen zeggen helaas helemaal niks. In de maanden dat ik niet zwanger was, voelde ik niks. Toen ik wel zwanger was, voelde ik ook niks.

EmmaCharlotte likes this.
  3. EmmaCharlotte

May 17, 2018
    13
    7
    3
    Female
    Ik denk dat dan ongeveer mijn eisprong was, ik houd alles altijd heel goed bij haha. Ik had vorige maand ook erg last van mijn borsten en donkere aders, maar toen was het niet raak. Ik hou er rekening mee dat ik misschien wel snel ongesteld ga worden. Maar ik hoop natuurlijk dat ik snel positief test. Echt verwarrend onze lichamen soms!

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Zonder te weten wanneer je eisprong was kun je niet spreken van overtijd. Waarschijnlijk een latere eisprong en daardoor ook een latere NOD. Je kunt alleen maar afwachten en evt volgende week nog een testje doen. Maar wat laat je denken dat je eisprong op 8 juni was?

5. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik denk dat je ei dan later was meis. Wat hierboven gezegd is, elke cyclus is weer anders. Ook als je vrij regelmatig bent kan hij een keertje afwijken. Heb je ovutesten gedaan?

25-5 laatste menstruatie en cyclus van 30 dagen. zou betekenen dat je nu op cd 33 zit ofzo. Valt best mee toch? Je ei zal later geweest zijn dan jij denkt.

Die kwalen die je beschrijft kunnen ook door progestoron komen. Als ze door het zwangerschapshormoon komen, had je positief moeten testen.

6. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Helaas kan een cyclus toch opeens afwijken. Ik heb ook het afgelopen jaar een stabiele cyclus van 30/31 dagen maar zit nu deze maand opeens op dag 41.
    Soms is je eisprong later of misschien zelfs een keer helemaal geen eisprong.
    Vervelend maar het kan helaas gebeuren.

7. metans

metans Actief lid

Aug 28, 2014
    354
    113
    43
    Female
    Ik zit inmiddels al 10 dagen te wachten op mijn ongesteldheid. Eergister echt een heel klein druppie rood (echt alleen met afvegen) verloren dus ik blij. Dat het weer op gang kwam. Inmiddels nog op heden niks. Wel al een week menstruatie pijn moe honger en opgeblazen buik. Snap er ook niks meer van.

8. EmmaCharlotte

May 17, 2018
    13
    7
    3
    Female
    Had mijn gevoel toch gelijk! Vanmiddag met die van de Kruidvat. Binnen de afleestijd. Aaaahh ik kan het niet geloven

Attached Files:

Isayez, metans, DN2017 and 2 others like this.
  9. IT234

IT234 Actief lid

Mar 16, 2017
    294
    178
    43
    Gefeliciteerd!!

10. EmmaCharlotte

May 17, 2018
    13
    7
    3
    Female
    Dankje

11. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

12. EmmaCharlotte

May 17, 2018
    13
    7
    3
    Female
    Dankje!

13. Sylvie866

Sylvie866 Lid

Apr 17, 2018
    82
    71
    18
    Female
    Dikke proficiat !

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ahhhh zo leuk! Van harte.
    Wij gaan voor een tweede kindje en ik vind het weer net zo spannend! Geniet ervan

Share This Page