Bloedverlies 9 dagen na laatste menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by VanessaV, Jun 26, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VanessaV

VanessaV Lid

May 11, 2018
    40
    5
    8
    Female
    Sint-Niklaas
    Hallo

Ik maak iets vreemd mee! We zijn aan het proberen voor een regenboogkindje. Nu zijn we aan ronde 6 bezig. Ik ging proberen om het deze maand wat los te laten en het ging goed. Vaak gaan fitnessen, te druk om mee bezig te zijn. Tot gisteren verloor ik ineens bruin bloed. Ik dacht ja! Mss mijn eisprong? Maar het was geen knaller.. van de morgend ook een licht streepje.. en nu is het rozige. Maar niet veel. Enkel bij het vegen... ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Iemand mss iets gelijkaardigs mee gemaakt? Ik hoopte dat ik het kon los laten, maar nu zit ik met vragen! Zucht!

Dank u!!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,948
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Als het van je eisprong was dan ben je met ovulatie tesyen al te laat geweest. Die zou dan op dag 7 of 8 positief zijn geweest.

Tot welke cyclusdag heb je gemenstrueerd?

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Regenboogkindje??

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,948
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    #4 RoGiJuLi, Jun 26, 2018
    Last edited: Jun 26, 2018
    Niet wat ik dacht dus :)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Een regenboogbaby, of kind is een kindje wat geboren wordt binnen een gezin wat eerder een miskraam, stilgeboorte, of overlijden van een kindje heeft moeten doormaken.
    De term verwijst naar hoe er uit zoiets donkers als een storm, toch iets moois kan voortkomen door middel van een broertje of zusje van het kindje wat er niet meer is.

Ik weet alleen niet wat je bloeding kan betekenen

6. VanessaV

VanessaV Lid

May 11, 2018
    40
    5
    8
    Female
    Sint-Niklaas
    Owh dju! Want de keren ervoor voelde ik mijn eisprong heel hard en werd bevestigd door een knaller test. Ik had van de 12e tem de 17e mijn menstruatie. En hiervoor had ik altijd rond dag 14 of 17 mijn eisprong.

7. VanessaV

VanessaV Lid

May 11, 2018
    40
    5
    8
    Female
    Sint-Niklaas
    Idd. Wij hebben ons zoontje verloren op 33 wkn.
    Ja bloeding is het niet. Eerst was het gewoon bruin bloed bij het vegen en nu licht roos. Ook enkel bij vegen.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Wat ontzettend naar te lezen! :(
    Het is soms zo oneerlijk.

Ik kan me voorstellen dat tussentijds bloed bij het afvegen een beetje vreemd is. Soms lees je over een innesteling bloeding of ovulatie bloeding maar ik heb geen idee of het een van beide is in jouw situatie. Ik hoop op een positieve afloop :)

9. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

Feb 12, 2016
    748
    101
    43
    Female
    Ik heb dit de ene maand ook en de andere maand niet dit is dan 2 dgn. Mijn eisprong is meestal pas rond dag 16, ik denk zelf dat het gewoon nog wat bloed is wat er nog uit moet van de menstruatie.

10. VanessaV

VanessaV Lid

May 11, 2018
    40
    5
    8
    Female
    Sint-Niklaas

Oke. Nog ff wachten. Vandaag ben ik dag 15 ja vandaag ist ook mijn 2e dag dat het is. Hopelijk morgen gedaan want het is lastig. Het is fijner om zonder maandverband te lopen hihii

11. VanessaV

VanessaV Lid

May 11, 2018
    40
    5
    8
    Female
    Sint-Niklaas
    Idd maar we geven niet op en blijven gaan
    Ik ga wachten tot ik terug de irritante steken voel van mijn eisprong hihii. Dan zal ik ps opgelucht zijn. Want rond mijn eisprong verlies ik normaal veeeel slijm (sorry) en vaak krampen. En nu had ik niets. Drm denk ik dat het gewoon nog van mijn mestruatie was. we zullen nog even afwachten

12. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Dank je wel voor de uitleg. Ik had er nog nooit van gehoord .

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,948
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Maar als jouw ongi op 12 juni begon dan zat je gisteren toch op cyclusdag 13 en geen 9?
    Dan denk ik dat het toch met je eisprong te maken had ;)

Ps... pijn voelen en die dag een knal ovu betekent dus dat je ei binnen 2 dagen daarna gaat komen en niet op dat moment plaatsvindt.
    De pijn die je voelt is de laatste groeispurt van het ei en niet de eisprong zelf ;)

14. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Wat vreselijk om mee te hebben moeten maken. :(

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Graag gedaan. Ik kende het via via maar je hoort het inderdaad niet zo heel erg vaak

Madelie likes this.
  16. VanessaV

VanessaV Lid

May 11, 2018
    40
    5
    8
    Female
    Sint-Niklaas
    Jammer genoeg gebeurd het veel te veel

Share This Page