Oké even een vraagje. Volgens mijn berekening ben ik nu 7 weken en2 dagen als ik in de tweede ronde zwanger ben geraakt. Nu ben ik alleen nog moe en zere tepels maar de andere symptomen zijn weg. Hoe is jullie ervaring? Maak me ineens zorgen.
@ santjeb, ik heb ook nog niet veel kwaaltjes, sinds zaterdag wel iets minder trek in eten en iets misselijk. ook gespannen borsten en soms een beetje moe. Het hoeft niets te betekenen als je nog niet veel kwaaltjes hebt, bij iedere vrouw is het anders. geniet maar lekker van je zwangerschap @ jufenmama, wat leuk dat je zusje het ook weet! ik heb 17 september m'n eerste echo
Vandaag 8 weken en 2 dagen. Afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest, helaas alleen een intake. A.s. vrijdag hebben we onze eerste echo super spannend! Helaas merk ik wel heel erg de stemmingswisselingen. De ene keer durf ik niet blij te zijn omdat ik het zo eng vind en bang ben dat er iets ms gaat. Voornamelijk ook omdat ik niet had verwacht dat ik binnen 2 maanden zwanger zou zijn.. ben wel echt moe. Ben zenuwachtig voor vrijdag.