Hallo, ik zie door de bomen het bos niet meer Mijn weegschaal is ermee gestopt en ik ben echt op zoek naar een andere. Nu ik aan het afvallen ben wil ik wel graag een nauwkeurige maar een niet al te dure ( bestaat die combinatie? ) Wat zijn jullie ervaringen met welk type?
Ik zou in iedergeval een gewone ouderwetse nemen, dus geen digitale. De digitale geeft vaak verschillende gewichten aan, dus als je er op stapt, en er weer af gaat, en er weer opnieuw opgaat...kan dat soms een paar ons schelen. Een digitale weegschaal moet echt helemaal waterpas staan, anders klopt ie niet.
Ik heb er nog 1 staan met wijzers maar die bevalt me niet. Met het dieet dat ik volg moet je stabiliseren. Je moet dus op de 100 gr nauwkeurig kunnen wegen en dat kan niet met een ouderwetse.
Euh...je zoekt dus een weegschaal voor eten? Geen personen weegschaal? Gewoon eens bij de blokker binnen stappen denk ik?
Wij hebben een soehnle, die is niet te duur en digitaal. Hij meet op de 100 gram en je kan instellen wat je streefgewicht is. Dan zie je een grafiek hoe goed het gaat.
Thanx meiden. Ik zocht een personenweegschaal. Ik had net mijn mams aan de tel en die heeft er één. deze mag wat mij betreft op slot.