we zijn onze 2ling kwijt

Discussie in 'Miskraam' gestart door minimuis, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jeetje meid, heel veel sterkte toegewenst!
    We leven allemaal met jullie mee.

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Heel veel sterkte!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    iedreen bedankt voor het mede leven het is nog steeds heel moeilijk te bevatten eerst krijg je een tweeling daar schrik je ff van maar je ben er al heel snel aan gewend dan krijg je 2weken later de klap dat je ze allebei weer af moet gaan staan en dat is zo verschrikkelijk hard donderdag mogen we naar de gyn om te kijken tot nu toe nog geen bloed verlies of krampen en heb er dan ook een heel hard hoofd in dat ze zelf zullen gaan komen voor donderdag. Ook komen de kerstdagen inzicht daar heb ik totaal geen zin in iedereen die vrolijk zit te doen en daar moet ik dan een hele dag tussen gaan zitten het liefst blijf ik tot na oud en nieuw in mijn bed liggen en gaan al die dagen voorbij zonder dat ik het mee hoef te maken maar helaas gaat dit niet echt lukken.

Ik hoop alleen dat mijn gyn echt gaat testen waar ik om vraag heb namelijk alle onderzoeken al gehad en daar is buiten bloedstolling niks uitgekomen bij mijn curretage vorigjaar is er ook niks uit onderzoek op het vruchtje uitgekomen maar er moet toch iets zijn dat het al zoveel x mis is gegaan als iemand nog tips heeft wat niet standaart onderzocht word zou ik het graag weten

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ach meissie, wat vreselijk!
    Heel veel sterkte hoor!

5. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Jeetje meid veel sterkte toegwenst

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Heel veel sterkte.

7. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    ik wens jullie heel veel sterkte,kan me niet voorstellen hoeveel pijn en warigheid dat met zich mee kan brengen,lijkt me zooo verschrikkelijk.. :pale:
    en deze site is er ook een beetje om je hartje te luchten,lekker blijven doen ;)

heel veel sterkte :cry:

8. Trees

Trees Niet meer actief

Je zou nog kunnen vragen om b12 of bepaalde antistoffen tegen de schildklier. Ik weet niet meer precies wat dat is, maar het is iets wat niet standaard bij schildklieronderzoek onderzocht wordt. Een andere forumgebruiker heeft dat, waardoor ze al 17 x een miskraam heeft gehad voordat ze er achterkwam. Ze heet Nessy en je mag haar vast wel pb-en. Er is ook nog een herhaalde miskraampoli in het amc, waar in het voorjaar nieuw onderzoek start. Verder loop ik zelf momenteel bij een alternatieve arts. Ik weet niet of je erin geinteresseerd bent, maar ik wil je er wel meer over vertellen.

Nog heel veel sterkte toegewenst!

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    trees dank je voor je reactie ik heb donderdag te horen gekregen dat ik door gestuurd ga worden naar rotterdam in de hoop dat ze daar iets kunnen vinden want gelukkig is mijn gyn het zover met mij eens dat er meer aan de hand is dan domme pech hij maakt een afspraak en zorgt voor de rest dus nu is het ff afwachten woensdag sta de curretage gepland ik hoop nog steeds dat het niet nodig zal zijn maar tot op de dag van vandaag nog geen druppelbloed te zien.

En ik maak dankbaar gebuik van de naam die je me heb gegeven zal haar zeker in de loop van het weekend ff een pb sturen.

Hier gaat het op en neer vaak huilbuien maar soms ook wel lachen en dan voel ik me toch weer een beetje schuldig wat de kerst betreft daar doen we dit jaar helemaal niks aan heb ik echt totaal geen zin in wel wil ik iedereen nog ff prettige feestdagen wensen en hopelijk word 2009 een beter jaar dan 2008 voor ons is geweest

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Jeetje meid wat verschrikkelijk ik was ook zwanger van een tweeling ben met 12 weken gecuretteerd...ik voel met je mee...

11. LoLa1985LoLa

3 okt 2008
    69
    0
    0
    Leeuwarden
    wat een verschrikkelijk verhaal, snap dat je nu de moed kwijt raakt, maar lieve meid, hou vol, en zet door! Probeer hoop te houden. Ik hoop dat jullie heel snel zwanger worden en dat alles goed gaat. Sterkte in deze moelijke tijd.
    groetjes Lola

12. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Succes morgen en ook ik ben begin dit jaar een tweeling kwijtgeraakt HELAAS

13. Trees

Trees Niet meer actief

Ik hoop dat ze in Rotterdam wat voor je kunnen betekenen. Wat is daar dan precies en kunnen ze daar meer dan in andere ziekenhuizen? Mijn gyn zegt ook altijd dat het geen toeval meer is, maar het is zo lastig dat ze niet alles kunnen onderzoeken en/of behandelen.
    Lachen en huilen het hoort er allemaal bij. Voel je daar absoluut niet schuldig over, want ik denk dat we dat allemaal wel hebben. Volgens mij heb je vandaag de curretage (toch?) en ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat alles goed gaat. En 2009 gaat ons jaar worden! (het moet toch wel een keer).

Liefs Trees

14. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    meid heel veel sterkte vandaag .

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    heel veel sterkte met dit grote verlies
    liefs

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    trees jij heb ook al genoeg voor je kiezen gehad en al een weg van veel verdriet. Ik ga naar het umc in rotterdam omdat ik daar naar een professor kan en mijn gyn zegt wie weet zien wij iets over het hoofd en zien zij het wel of doen ze nog een ander onderzoek die wij niet doen en anders is het voor jou een geruststelling dat er nu nog een x goed naar wordt gekeken dus vandaar dat ik naar rotterdam ga 28 jan sta de eerste afspraak al

Vandaag mijn curretage gehad heb veel moeten huilen de verpleging was zo lief en leefde met ons mee ze lazen allemaal dat dit voor ons de 7de x is verder gaat het nu wel weer een beetje heb van 11uur tot 6uur vanavond in het ziekenhuis gelegen had het wel een beetje gehad ondanks de hele goede zorgen van de zusters ze hebben het voor mij een klein beetje makkelijker gemaakt

Deel Deze Pagina