ik ben totaal inspiratieloos en me meisje mag deze week of volgende week al trakteren. Ze is dan alweer 3 geworden, maar zoek een leuke traktaties wat leuk is en niet teveel tijd kost om te maken Wie heeft er leuke ideeen? zal fijn zijn
Ken je deze site: traktaties overzicht - www.party-kids.nl Staan allerlei ideeen op, het ene kost wat meer tijd dan het andere. Maar volgens mij ben je met bijv. de Nemo-mandarijn-visjes zo klaar. Succes!
Wij hadden badeendjes met een doosje rozijntjes er onder geplakt.. Ik had van een kartonne doos een zee gemaakt..
Toen mijn dochter 2 werd heeft ze getrakteerd op feestbekertjes van Jip en Janneke met erin een blaastoeterding(?) en een zakje Jip en Janneke koekjes. Allemaal van de Hema. Doorzichtig folie en een strik eromheen en een kaartje er aan vast met 'Hoera! *naam* wordt 2 jaar!' Je hebt bij de Hema nog veel meer kleine uitdeeldingetjes. Vooral veel van Jip en Janneke. Erg leuk! Het was eigenlijk heel makkelijk te maken. Niet echt creatief maar dat ben ik ook niet Fotootje: Bekijk bijlage 45763
Ik had met Nikki's verjaardag een egel gemaakt van een meloen met daarin traktatiespiezen gestoken met fruit, kaas, ontbijtkoek etcetera. Kleurplaat en klein doosje kleurtjes erbij -> groot succes
Binnen kort ga ik bevallen en we vonden he leuk om onze zoon te laten trakteren op het kdv. Maar je je krijgt inderdaad vaak de spreekwoordelijke rozijnen om je oren geslingerd. NIKS mis mee! begrijp me niet verkeerd. Maar we wouden ook wel eens wat anders. Ik heb bij Lobbes.nl knuffelbeesten besteld in de aanbieding. 1,75 per stuk. In totaal waren we voor 30 beesten 60 of 65 euro kwijt. Maar er zijn ook wel goedkopere dingen te krijgen. Mischien een idee om daar eens te kijken?? Sucses Janna
plastic bekertjes met chippies erin, kinderzakdoekje (voor een prikkie bij Wibra of Zeeman) er overheen met een elastiekje. Eventueel nog een kaartje met: Jasper is jarig oid. En klaar. Heel makkelijk, duurt niet lang, is niet duur.
dank jullie wel allemaal zijn erg leuke dingen voorbij gekomen. Zelfs zoveel dat ik het nu moeilijk kiezen vind, maar ga wat proberen te maken en wat het makkelijkst te maken is dat word het super bedaknt alemaal
Wij hebben voor onze dochter toen ze 1 werd, bellenblaasjes getracteerd Via deze site: traktaties bellenblaas traktatie - www.party-kids.nl een wikkel gemaakt en klaar... Maar zoiets zou ook leuk zijn voor grotere kindjes. Er staan sowieso leuke ideetjes op deze site
Die is zeker leuk Athina maar vorige maand heeft al een kindje dat getrakteerd dus dan vind ik het niet zo leuk meer Vind zelf van die ene site die visjes er leuk. Met een soepstengel daar dropveter aan en dan een visje. In een leuke doos zetten daar visjes op maken met blauw papier en klaar Of het worden de cakjes met prinsessen erop. Of de Nemo visjes of wat het ook nog kan de eierkoeken met gezichtje erop en kroontje kortom moet heeel hard gaan denken. verder vond ik het idee van jip en janneke hier ook erg leuk en lekker makkelijk En moet het toch dit weekend gaan maken
mn dochter heeft vandaag een boekje gekregen (van die 1euro boekjes bij de zeeman) en een zakje met een "kinder riegel" mandarijntje en rozijntjes. Zelf had ik vorig jaar een plastic drinkbekertje (aanbieding hema) met daarin een badbeestje van de zeeman. Zag er heel vrolijk uit en je hebt er wat aan.
Ik heb vorige week voor mijn dochtertje cupcakejes gebakken. Deze versierd met eetbarestift en daarop een fotootje van haar gedrukt op ouwel. Daarna nog een paraplu erop stoken. Zag er erg leuk uit. Heb nu alleen nog geen foto helaas. Was vergeten een foto te maken gelukkig hebben ze op het kdv foto's gemaakt en krijg ik deze nog.