marsab ben je nog niet vergeten hoor. Heb regelamatig komen piepen hoe het met je is en je kleintje je hebt een prachtig knulletje
Hey Zico, van harte gefeliciteerd! Ik begrijp dat je heel erg bang bent (net als wij zijn geweest), maar de kans is het grootste dat het wel goed zit. Na alle ellende die je hebt meegemaakt, kun je wel iets leuks gebruiken! Hopelijk ligt er in oktober een heel mooi klein jongetje of meisje in je armen! Ik duim er voor. Liefs, Marla
zico van harte gefeliciteerd al is het nog pril ik hoop dat het allemaal goed gaat en je heerlijk mag genieten van je zwangerschap gr maria
lieve Zico..had jou bij smep helemaal over het hoofd gezien... Van harte gefeliciteerd meis, ook al is het pril...zo zijn we allemaal begonnen moet je maar denken Lekker genieten ! liefs ,
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Zico meid super gefeliciteerd! Ik duim dat het nu goed mogen blijven gaan! Meid geniet er van! Liefs Pooh
Zico, van harte gefeliciteerd meid en succes vandaag met bloedprikken en de uitslag. Maar gezien die geweldige uitslag van de Clearblue moet het gewoon goedkomen. En we slepen je wel die eerste 12 weken door meid!
Jaaaa Zico, van harte gefeliciteerd meid! Het is je ontzettend gegunt! Je hcg is mooi gestegen! Hoop dat je je iets gerustgestelder voelt!
Bedankt meiden, de eerste symptomen spelen al enkele dagen op, zeer slechte nachtrust. Veel plassen, moet er echt voor uit m'n bed