Zico, meid wat een geweldig nieuws. Kun je het al een beetje bevatten? En wat spannend, de afspraak voor je eerste echo staat ook al.
Zico meis, gefeliciteerd met het wondertje in je buik. Wat goed dat het hcg goed gestegen is. Probeer er van te genieten he.
joehoe! jaaaaaaaaaaaaaaaa! het is zover wijffie! gefeliciteerd! op naar oktober! ik ga je op de voet volgen! straks mag je lekker gaan genieten zoals wij van Evan genieten! dikke knuffel!
hej meis, ik had je berichtje al gelezen bij mij maar was nog ni helemaal tot me doorgedrongen ofzo hartstikke gefeliciteerd met je beebje en laat 'm je goed vast houden he! dikke knuff van mij
bedankt meiden, ook heeft de verpleegster van gyn vandaag uitgerekend hoever ik ben. Zou morgen 6 weken worden , terwijl ik m'n banner kijk klopt die dan niet. Raar
Een beetje laat, maar alsnog : VAN HARTE GEFELICITEERD ! Wat een fantastisch berichtje dit. Ik wens je een superzwangerschap toe. En wellicht wordt die kleine van jou wel een jaar na die van mij geboren. Knuffel, Marianne