Hallo allemaal, Wie heeft er een kraamfeest gehouden?Hoe hebben jullie dit aangekondigd?Apart blaadje bij geboortekaartje of? Wat voor tekst we willen een leuke tekst op de uitnodiging Bedankt alvast meiden
Bij dochter hadden we het geboortekaartje in de vorm van een vliegticket (van belarto, ooievaar expres) en daarop stond op de achterkant dat dit ticket geldig was voor een eenmalige vlucht naar dochters kraamfeest op (datum) etc.. heel ludiek was die dus eigenlijk Bij deze baby hebben we een gedichtje: Baby wil iedereen graag iedereen leren kennen en je met een hapje en drankje verwennen daarom nodigt onze kleine spruit je voor zijn kraamfeest uit locatie: tijd:
Wij hadden een gedichtje op het kaartje gezet. Bij iedereen trouwens. Omdat ik net geboren ben en nog niemand ken Mag ik van papa en mama een feestje geven Kom je ook even? Hieronder de tijd en de datum. We hebben niet aangegeven dat mensen moesten laten weten of ze zouden komen of niet, omdat het in juli was en wij een tuinfeest gaven. We hadden wel een tijd: van 14-17 (met natuurlijk uitloop)
Wij zijn niet zo van de gedichtjes. Wij hadden een houten geboortehartje met een extra label voor de mensen die we uitnodigden op de kraamborrel. Voorkant stond: Kom, borrel en bewonder Achterkant de details
Wij hadden op hippe geboortekaartjes.nl ons geboortekaartje laten maken met een iets kleiner los kaartje in dezelfde stijl erbij. Dit was de tekst van het kleine kaartje (wat we in de kaart hebben gestopt) Sam wil graag iedereen leren kennen en met hapjes en drankjes verwennen. Daarom nodigt onze kleine spruit, jou op zijn babyborrel uit! dan tijdstip, adres en: Wil je ons voor 6 oktober laten weten met hoeveel personen je taart komt eten? (emailadres/telefoonnummer)
Wij geven ook een kraamfeest/babyborrel. Omdat we van tevoren alleen naaste familie (ouders, broers, zussen, grootouders) en een paar heel goede vrienden op bezoek willen hebben we de volgende tekst: Bezoek vinden wij heel fijn, Maar mag het op onze babyborrel zijn? En dan de details. Ik heb echt een heerlijk rustige kraamtijd.
Wij doen een apart briefje erin met: Wil je komen kijken naar onze kleinste? Dan vinden we dat op de babyborrel t fijnste. Datum tijd Locatie En of ze een berichtje willen sturen met hoeveel pers ze komen .handig ivm collega's die met 3 of 10 komen zeg maar. En dan mailadres zodat je niet steeds tel krijgt
Wij hadden een los kaartje bij het kaartje gedaan, omdat ik niet de behoefte voelde iedereen uit te nodigen... het was eigenlijk een visite kaartje. De ene kant roze met haar naam in het wit, de andere kant een simpele tekst. Eigenlijk gewoon dat wij hun uitnodigen op die dqtum en tijdstip en we wqren zo brutaal om een cadeautip erop te zetten. Die kant was wit met een roze tekst!
Wij hadden er beide keren een los kaartje bij. Bij zoontje: Al die maanden wachten is het waard geweest Kom je mij bewonderen op mijn kraamfeest? Bij dochter: Omdat ik net geboren ben En nog bijna niemand ken Mag ik een feestje geven Kom je ook even?
Ik lees even mee dames. Wij geven ook een kraamfeest alleen ben inderdaad nog niet uit de tekst voor een kraamfeest aankondiging.