We zijn uit elkaar.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door mamsie24, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie24

mamsie24 Lid

6 jan 2009
    20
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

Na een lang verhaal kort te maken ben ik ook nu alleen staande moeder pff.
    Het ging niet meer tussen ons :cry:
    Vind het echt super moeilijk om het te verwerken en om alles te regelen en zo.

Maar waar heb je nu eigenlijk allemaal recht op als alleen staande moeder? :(

GR Mamsie

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi,

Het ligt er aan of je zelf een baan heb momenteel en of je dat eventueel uit kan breiden naar meer uren ivm salaris.
    Heb je dit niet heb je onder normale omstandigheden recht op sociale dienst en bij de belasting op meer toeslagen zoals huurtoeslag , extra kind budget enzo.
    ik ga nu weer 24 uur per week werken maar de sociale dienst vult aan met recht op de toeslagen...maar weet niet of dat per situatie verschilt ( ik ontvang geen alimitatie en rekenen ze ook mee)
    Ik wens je heel veel sterkte tis moeilijk maar gelukkig niet onmogelijk je kleine en jij zijn het belangrijkste momenteel!

Liefs bizzy

3. mamsie24

mamsie24 Lid

6 jan 2009
    20
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

Erg bedankt voor jullie berichtjes
    xandra h: bedankt mocht ik behoefte hebben om te praten pb ik je wel even. :D

Heb me al ingeschreven bij woningenbouw,moet alleen nog inschrijven op huisjes die mij aan staan.

Heb CWI al gebeld maar die hebben het erg druk bellen vandaag weer om alle antwoorden via tel te beantwoorden

En heb rechtshulp ook gebeld voor informatie maar die bellen ook weer om een afspraak te maken.

Dus ik heb al heel wat gedaan maar het wil niet echt opschieten dus afwachten nog even.

Mijn situatie is dat ik nog geen vaste uren heb bij mijn werk maar 0 uren contract dus.
    En we wel als vrienden uit elkaar zijn gegaan.
    En ons huis moet verkocht worden.

GR Mamsie

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Mooi dat je al de nodige stappen heb ondernomen !
    Heel veel sterkte de komende tijd !

Liefs Bizzy

5. mamsie24

mamsie24 Lid

6 jan 2009
    20
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

Hier even een berichtje van mij.
    Had al vermeld dat ik nu ook een alleenstaande moeder ben.

En het gaat redelijk goed met mij heb al heel wat informatie kunnen winnen ,via rechtshulp en CWI

Maar zit nu nog te wachten op een huurhuisje maar jah dat duurd meestal wel wat lang.Jammer genoeg !

Maar hoeveel allimitatie krijgen jullie? :oops:
    Dat kun je toch zelf onderling met elkaar regelen?

Gr Mamsie24

Deel Deze Pagina