Echt een nachtmerrie die uitkomt. Wat een vreselijk verdrietig nieuws!! Ik wil jullie uit het diepst van mijn hart heel veel sterkte wensen!!!!!
Lieve Suzanne, Wat een verschrikkelijk nieuws en wat een moeilijk besluit hebben jullie moeten nemen. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Dikke knuffel.
Er komt een moment dat je weet.... het is genoeg.... Het is onvoorstelbaar zwaar..het hele MMM traject... Jarenlang staat je leven in het teken van de behandelingen. Been there done that. Respect dat jullie de beslissing genomen hebben. Het is heel zwaar, maar uiteindelijk zullen jullie je weg vinden. Heel veel sterkte en neem je tijd om te rouwen...
Oh dit soort berichten bezorgen mij altijd weer kippevel. Ook wij lopen tegen het einde aan (hebben nog 2 cryo's), en hoe gek dan ook ik/wij hebben er vrede mee. Na zoveel jaar onderzoek, ellende, miskramen, hormonale schommelingen, strijd is de koek een soort van op. Ik hoop dat jullie dit samen kunnen verwerken en op jullie eigen manier een mooi leven samen verder kunnen opbouwen en kunnen geniet van de andere fijne dingen in het leven. Een hele dikke knuffel vanuit deze kant in ieder geval.
Wat een moeilijke keuze zeg, maar 11 jaar...wat een tijd..dat geeft maar aan hoe sterk jullie zijn, wees daar trots op!!
Wat verschrikkelijk voor jullie! En tegelijkertijd, wat een moedig besluit! Heel veel sterkte en alle goeds gewenst.
Hey Suzy, ik heb je de afgelope jaren meerdere malen getroffen op dit forum (was voorheen Muppet80). Wat vreselijk jammer dat het niet is gelukt na al die jaren. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte om dit een plekje te geven.. Veel liefs
Heel veel sterkte...!! En hopelijk zullen jullie alsnog een mooi leven tegemoet gaan met z'n tweeën...!!
Wow wat zijn jullie bijzonder. 11 jaar geknockt en zo dapper deze beslissing genomen. Heel veel respect voor jullie. Heel veel sterkte met het verwerken. Ik vind je dapper.
Jeetje....ben er even stil van, hoe oneerlijk soms het leven en hoe moeilijk soms de beslissing. Heel veel sterkte samen! xxx
Wat een ellendig nieuws. Ik weet eigenlijk ook niet goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat jullie er enigzins mee kunnen leven en toch een leven vol leuke reizen etc zullen hebben. ~Klaproos