Hi Ladies, Ff een nachtelijk berichtje van mij...ik heb hem zover gekregen en na de "klus" meende ik mijn eisprong gevoeld te hebben, ik hoop dat het niet te laat is geweest, we hebben 23 ste ook geklust en dan 25 op 26 juli dus IK HOOP DAT WE NOG OP TIJD WAREN !!! Door de warmte kan ik dus niet slapen, vandaar dat ik maar ff achter de PC gekropen ben hihihihi
Nou meid, zo te lezen heb je vast wel genoeg geklust hoor Hoop dat je toch ook nog een paar uurtjes lekker hebt kunnen slapen hihi
Oh wat naar zeg! Ik hoop voor jullie dat het deze keer wel goed gaat, alle succes gewenst, hopelijk mag je snel weer een topic openen bij 'ik ben zwanger...'.....!
Huhhh ?????????? Normaal gesproken (ik hou mijn cyclus e.d. bij in een dagboekje) heb ik ELKE cyclus wanneer mijn eisprong eraan komt tot de dag van mijn (hopelijk niet komende ) ongi... pijn c.q. kramp in mijn onderbuik. Echter maandag (24/7) had ik toch echt een drukkend gevoel in mijn onderbuik (dacht eerst aan ongi maar later toch aan een komende eisprong), afgelopen nacht EINDELIJK (gister had meneer geen zin) weer geklust en meende daarna mijn eisprong gevoeld te hebben. Echter voel ik nu helemaal niets meer. Echter verlies ik wel slijm, maar ik weet niet of dat de "resten" zijn van het klussen of mijn eisprong?! Uitgaande van de pendeluitslag van Sonja zou 8/8 mijn testdag (NOD ) zijn dus heb ik een lange cyclus en zou 24/7 mijn VRUCHTBAARSTE DAG zijn geweest...We proberen om om de dag te klussen echter is dat de laatste dagen er niet van gekomen MIJN KLUSSCHEMA MAAND JULI 19/7, 23/7 en afgelopen nacht...de dagen daarvoor weet ik niet precies (zit op mijn werk en heb uiteraard het dagboekje niet bij de hand) maar dat was telkens om de 2 a 3 dgn... Wat denken jullie, zou het genoeg zijn geweest? Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh errug he die onzekerheid bah wordt er niet goed van...zeker niet met die warmte hihihihhihihhihihihi 8)