Allereerst wil ik alle zwangeren van harte feliciteren met hun zwangerschap. Iedereen een hele fijne zwangerschap!!! Wij zijn ook weer in blijde verwachting van ons derde kindje. Iets sneller dan gepland maar zo ontzettend welkom en daarom nog meer een wonder. We hebben as maandag al onze 20wk echo (ben dan precies) 19 weken en is wel weer heel erg spannend. Hopelijk alles goed met deze kleine uk. Geniet er maar van allemaal!!!!
Gefeliciteerd. En ik kan jou ook alleen maar zeggen geniet ervan. Hopelijk heb ik morgen ook 2 streepjes Groetjes sabrina
helemaal geweldig!!! heeft het lang geduurd voordat je weer zwanger was, wij willen een 3de maar die laat nogal op zich wachten en zoals alle vrouwen wil ik ook zo snel mogelijk zwanger raken groetjes, bekijk de link hieronder het is echt een leuke site alvast ff voorproefen
Dank jullie wel allemaal! Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, maar wat gaat het toch ontzettend snel. @LULU30 het ging bij ons iets sneller dan gepland We waren na 2,5 maand weer zwanger. We wilden wel snel weer proberen, maar dit was iets sneller dan gedacht en destemeer een wondertje.
Van harte gefeliciteerd!!!!!! ons dochtertje heet ook Tessa* en is geboren/overleden op 11 maart 2008,dicht bij elkaar he. ons 2e kindje is ook een meisje en zij is kern gezond geboren op 19 juni 2009. maar ben nog niet weer zwanger van de 3e hoor net als jou!! ha ha geniet van je zwangerschap! en heel veel geluk gewenst
@marjonz : dat is inderdaad heel kort op elkaar. En ook weer snel zwanger geraakt van een 2e kindje zie ik. Jij ook heel veel geluk gewenst!!