Nou na 16 rondes ben ik eindelijk zwanger Vind het nog moeilijk te geloven, stond van morgen helemaal te trillen en te huilen zo onwerkelijk en zo blij. Ik en mn hubbie moeten er nog zo aan wennen. maar daar hebben we alle tijd voor Liefs Ikke.
*knijpt ikke* Het is echt zo meid...en nogmaal na al die ronde is het je van harte gegund! Een voorspoedige zwangerschap gewenst en geniet ervan!
Wowwww geweldig meid! Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst! + *knijp knijp* Liefs
JAAAAAHHH! Goed zo! Dus toch zwanger, wat leuk zeg! Geniet er maar goed van want na 16 rondes heb je het ook echt verdiend! Van harte proficiat!
Nogmaals gefeliciteerd en knijp knjip...Het is echt waar! Joehoe. Het is echt fantastisch. Ga lekker genieten en blijf lekker op je roze wolkje zitten. Jij gaat met het vliegtuig naar november
He daar supeeerrrrr. Ik dacht het al wel. Echt fijn he na zoveel rondes . \/ doe maar lekker genieten nu he! gefeliciteerd he! jennie72
Heel erg gefeliciteerd! 16 rondes, dat is een prestatie waar ze jullie een lintje voor moeten geven... Bel de koningin!
Wat super.. ik heb zo veel geluk gehad.. eerste keer in 6e ronde, toen wel miskraam gehad, nu weer in de 3e ronde.. Ik kan me voorstellen dat je je machteloos hebt gevoeld het afgelopen jaar. Ik wens jullie dan ook heeel veel geluk en een plezierige zwangerschap toe!