2 maanden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap al weer zwanger.

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by sunsetmiffy, Feb 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

Feb 28, 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hallo allemaal!

Ik wil gewoon even mijn verhaal doen! :)

19 nov ben ik geopereerd aan een bbz. Hierbij heb ik mijn rechter eileider veloren. Wij wisten toen sinds een week dat we in verwachtig waren, maar mijn gevoel was niet goed! Ik had bruin rode vloeiing (bij eerdere miskraam heb ik dit ook gehad. Dit was de zwangerschap voor mijn zoon) en mijn gevoel was gewoon niet goed, ik heb toen ook bij de verloskundige aangedrongen op een egho! En deze dus een week later gekregen.. Hier bleek mijn gevoel idd goed te zijn! Omdat het een vitaal vruchtje was ben ik met spoed geopereerd... Dit was de geootste shok voor mij! ik was toen 7,5 weken zwanger. 5.5 weken later op 27 dec, heb ik een gewone menstruatie gehad! Mijn cyclussen zijn niet te meten.. De ene maand heb ik een lange en de andere maand weer een korte dan weer een normale.. Echt geen beginnen aan dus haha!

Ik vermoede al wel dat ik weer zwanger zou zijn... Loop al bijna 3 weken met gevoelige borsten, dit heb ik normaal nooit! Ook Wel raar dat dit al zo lang is! Het begon dus al 1 week na de laatste dag van mijn menstruatie ??

En nu vandaag dus een positive test :) durf nog niet heel blij te zijn! Ben toch wel een beetje huiverig... Het is zo snel, de kans op herhaling, miskraam enzo.. Allemaal gevoelens die me onzeker maken, bah!

Ik voel me opzich goed! Toen ik zwanger was van die bbz en die miskraam wist ik zeker dat het niet goed zat! Bij mijn zoontje wist ik zeker dat het wel goed zat! Maar nu weet ik het echt niet! Heb niet het gevoel dat het niet goed zit! Maar ook niet het gevoel dat het goed zit.... Dit zal wel een soort zelf bescherming zijn denk ik!

Is er iemand die dit ok zo iets heeft mee gemaakt!?

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Gefeliciteerd!! Ik herken je gevoel heel goed heb zelf eerst 9miskramen moeten doorstaan voor onze zoon is geboren. Ik moet zeggen dat ik bij onze zoon vanaf dag 1 wist dat het goed zat alleen zat de angst er zo in dat ik mezelf regelmatig heb moeten toe spreken om niet in totale paniek te raken. Ik hoop dat je er toch van gaat genieten

3. Diass

Diass Bekend lid

Jun 13, 2012
    602
    0
    0
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je wel van harte feliciteren :D! Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je over een paar maanden een gezonde baby in je armen!

4. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

Feb 28, 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hoi minimuis

Jeetje 9 miskramen... Heftig! Maar wat fijn dat je nu een gezonde zoon hebt!

Ik heb volgende week een echo bij de gyn! Dan zal ik volgens de kalender 6 weken zijn! Dus dat wachten we maar even af! Tot die tijd onzekerheid! Ik heb wel een beetje van die menstruatie achtige brandende kramp in mijn baarmoeder streek en mijn linker lies (aan die kant heb ik nog wel een eileider) nou jah! De gyn zegt dat dat er bij kan horen en als ik echt pijn krijg gelijk moet bellen!

Afwachten dus!

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Die pijn komt bekend voor dit is het groeien van je baarmoeder dus een goed teken. Ik duim voor je dat je een goede echo heb volgende week.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!en wat vervelend met al die onzekerheid! ik duim dat alles goed mag gaan en je kan gaan genieten van de zwangerschap!

7. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

Feb 28, 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    #7 sunsetmiffy, Feb 3, 2013
    Last edited: Feb 3, 2013
    Hey meiden!

Nou de onzekerheid is alleen maar toegenomen de laatste dagen! Zaterdag ochtend kreeg ik opeens een stekende pijn in mijn linker (daar zit nog wel een eileider) lies en begon daarbij ook bloed te verliezen!

Ik mocht gelijk naar het ziekenhuis komen aangezien mijn voorgeschiedenis... Daat hebben ze een echo gemaakt. Op de echo zagen ze geen vruchtzakje en ook geen bbz! Wel zagen ze dat mijn baarmoeder klaar is voor een zwangerschap en er zat boven mijn linker eierstok een cyste van 4 cm. Omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb konden ze me geen zekerheid geven.. Het kan zijn dat ik heel vroeg in me zwangerschap zit en dat het met de echo nog niet te zien is! Het kan zijn dat ik een miskraam heb gehad. Het kan ook zijn dat er wel een bbz zit! Daarom moest ik bloed laten prikken! Hier kwam de zelfde uitslag uit! Mijn hormoon waarde gaf aan dat het idd om een prille zwangerschap kan gaan! Maar het kan ook nogsteed een bbz of een miskraam zijn! Nog geen zekerheid dus! "Zucht" maandag moet ik weer bloed laten prikken! Om te kijken wat het hcg gedaan heeft!

Maar Omdat ik me verder nogsteed goed voel! En ook geen stolsels verlies bij het vloeien.. En het vloeien en de pijn gister al snel afnam.. Heb ik vandaag toch weer een zwangerschaps test gedaan.. Eigenlikk om voor mezelf de miskraam te bevestigen! Maar de test sloeg dik positief uit! Dikker dan de test van vrijdag!

Nu ben ik helemaal onzeker! De pijn zou ook kunnen komen van die cyste maar waar komt het bloeden dan vandaan? En omdat ik geen stolsels verlies en het bloeden minimaal is.... Ik weet het niet meer!

Er zit nix anders op dan afwachten!:)

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend joh!Krijg je vandaag de uitslag van de bloedtest? ik ben benieuwd!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje meid..........ik hoop dat het gewoon goedzit.
    Echter dacht ik toen ik dit las van je...

Ik vermoede al wel dat ik weer zwanger zou zijn... Loop al bijna 3 weken met gevoelige borsten, dit heb ik normaal nooit! Ook Wel raar dat dit al zo lang is! Het begon dus al 1 week na de laatste dag van mijn menstruatie ??

Dan heb je je innesteling gehad tijdens je ongi...of?

10. Intense

Intense Actief lid

Sep 11, 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Gosh ik ben heel benieuwd en hoop dat het goed zit !!!

Succes !!!

11. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

Feb 28, 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hey meiden!

Maandag onderzoek gehad, helaas waren de hormonen in mijn bloed gezakt! De gyn zei dat dit betekend dat een miskraam word, of toch nogsteeds een bbz! Maar goed zitten is minimaal!

Vandaag moet ik weer hormonen gaan prikken en krijg ik onderzoekken! Mijn hormonen moeten gehalveerd zijn... Dat zou namelijk betekenen dat mijn lichaam bezig is met afstoten. Als dit niet het geval is... Gaan ze toch weer kijken wat ze kunnen doen, curretage of operatie! "Bah"

Gek he! Ik hoop gewoon dat het gehalveerd is! Dat mijn lichaam dit zelf regeld, al vloei ik nogsteeds minimaal. Geen stolsols en geen heftige pijn!

We zullen zien wat het onderzoek brengt vandaag!

Bedankt voor de steun!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan net dus ook gewoon rest zijn dan?

13. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

Feb 28, 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Bedoel je rest van die bbz?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ......of kan dat niet meer?

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ik lees nu pas dat het weer fout zit wat erg voor je ik wil je heel veel sterkte wensen.

16. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

Feb 28, 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Nee helaas kan het geen rest meer van die bbz zijn! Ik ben daar aan geopereerd en uit controles bleek dat mijn hormonen toen voldoende gezakt waren... Heb toen ook een normale cyclus tussendoor gehad!

Dit was echt weer een nieuwe zwangerschap... Helaas!
    Het is nu maar afwachten of hormonen snel genoeg dalen!

@minimuis: het is idd weer mis! Hoop alleen dat het uit zich zelf oplost en niet dat ik weer geopereerd hoef te worden!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah bah meid.....verschrikkelijk! Heel veel sterkte....:(

Share This Page