Mijn vriend zegt gewoon dat ik zijn vriendin zwanger is. Wij zijn in verwachting is ook niet echt iets wat je ons snel zou horen zeggen. Ik ben zwanger en wat dat inhoud ia wel duidelijk voor de meeste mensen.
Mijn vriend zegt dat ik zwanger ben maar hij het ook zwaar heeft met mijn hormonen, awhhh En nee ik ga het niet ontkennen
Pffff waar sommige vrouwen zich druk om maken... "De kriebels krijgen!" Ik weet genoeg andere dingen om "de kriebels" van de krijgen
Grappig stukje was dat met mila kunis, alleen beetje geacteerd maar ja dat is haar werk. Maar ik ben zwanger en wij krijgen een kindje.
Nee hoor, WIJ krijgen een kind, maar IK ben zwanger! Trouwens, onze dochter krijgt een broertje, zij is toch ook niet zwanger??
Mijn vent roept alleen maar dat hij weer raak heeft geschoten met zijn superzaad 😄😄😄
Uit nieuwsgierigheid; maakt het dan nog verschil of het een heterostel is of bijvoorbeeld twee vrouwen...?
Mijn man zegt gelukkig ook niet dat hij zwanger is. Brrr.... Krijg ook een beeld van bepaalde mannen/stellen die dat wel zeggen.
Nee, dan heeft de tweede toch ook niet ineens een baby in haar buik? Als er nou eicellen van de ene vrouw gebruikt zouden zijn, en het embryootje teruggeplaatst bij de andere vrouw, dan zou ik me het nog een klein beetje voor kunnen stellen als zoiets gezegd wordt (hoewel dat technisch gezien niets verandert), maar verder.. Nee.
WIJ zijn zwanger vind ik ook raar. Wij zijn in verwachting, dat gaat wel. Maar zwanger zijn dat kan alleen de vrouw. In verwachting ben je samen. Maar al bij al vind ik het niet zo erg als mensen zeggen dat WIJ zwanger zijn. Zou me er niet aan storen.
Nee hoor ik ben zwanger mijn man niet. Die mag gewoon roken drinken rauw eten eten. En heel veel van mij houden!
Afkomstig van 'we are expecting'. Volgens mij gebruiken we 'wij zijn zwanger' niet in Nederland maar zeggen we toch gewoon dat we een kindje verwachten? Maar ach, waar maken ze zich toch druk om...
Nee je bent niet samen zwanger, je bent wel samen in verwachting.. (van een kindje) Zou het zelf alleen nooit zeggen, 'wij zijn in verwachting' haha. Klinkt zo stom..
Brrr.....kokhalsneigingen krijg ik van "we zijn zwanger, we zijn in verwachting" Nee, ik ben zwanger, wij krijgen een kindje. Wij verwachten een kindje, ik ben IN verwachting.
'We zijn in verwachting' en 'ik ben zwanger'. We zijn zwanger vind ik niet klinken, in de buik van de man zit geen baby. Al zou ik niet uit m'n slof schieten als het tegen die tijd gezegd zou worden.
Ik ben het met je eens. Je verwacht samen een kindje maar wij vrouwen dragen het kindje. Ik begrijp wel dat anderen daar anders over denken. De man heeft niet de gevolgen van het zwanger zijn. Al heeft hij wel last van onze kwaaltjes en hormonen en schijnen mannen zelf ook hormonen aan te maken. Dus helemaal terecht is dat ook weer niet. Ik vind het prima als mijn man zegt dat ik zwanger ben en niet dat wij zwanger zijn. Maar als hij zegt dat ik in verwachting ben dan vraag ik hem wel 'en jij dan?' hij wacht toch ook?