wie had het ooit gedacht voor dat ik op vakantie ging 2 weken geleden was de zwangerschapstest negatief. afgelopen vrijdag getest en weer heel licht zwanger! gisteren voor de zekerheid maar nog een keer getest en toen kwam er heel duidelijk uit dat het zo is! ben echt blij....
Hele dikke proficiat! Geniet ervan (probeer mezelf dat ook op te leggen, maar af en toe wordt dat genieten verdrongen door paniek ).
dank jullie wel voor alle felicitaties... echt super maar ben wel benieuwd of alles goed is en er niets mis is met die kleine...
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Dat neem ik mezelf ook (steeds) voor maar echt lukken wil het nog niet, ben van nature nou eenmaal niet zo zeker van mezelf... Eerst zien, dan geloven denk ik dus. Over precies 2 weken heb ik de eerste echo en tot die tijd moet ik dus gewóón geduld hebben
ja dank je wel... en ik weet dat ik er ook wel van moet genieten maar toch houd het me bezig dat het misschien niet goed zit. ben namelijk ook wat onzeker. en zeker omdat het pas 5 weken is... dus ja wel moeilijk om er dan van te kunnen genieten. groetjes,
Gefeliciteerd! Moeilijk he om het te geloven en te genieten... Maar als de tests het zeggen zal het wel zo zijn, toch?
ja lijkt mij wel als de test het zegt... maar toch vind het nog wel een raar idee dat er een klein persoontje in mijn lijf groeit... en die misselijkheid die is ook niet echt prettig hoor