webbrowser sluit steeds

Discussion in 'Over deze site' started by fluitekruid, Feb 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gehele browser sluit zich steeds, maar alleen als ik op zwangerschapspagina zit. Alle andere pagina's zijn geen probleem maar zp loopt eerst vast voor 3 seconden en dan sluit de hele browser waardoor ik dus al mijn geopende pagina's kwijt ben en ook eventuele berichtjes die ik aan het typen was. Heeeeeeeeel frustrerend dus. Ik heb een samsung galaxy note met de laatste softwareupdates en ik gebruik de standaard browser. Hebben meer mensen dit? En helpt het als je een andere browser gebruikt zoals chrome?

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,362
    113
    Female
    Ik heb het ook al weken, maar dan op mijn telefoon (samsung galaxy s3 mini met chrome als browser), heel irritant

3. Syllie

Syllie Actief lid

Nov 4, 2008
    159
    0
    16
    Ik heb dat ook!! Op de tablet...alleen bij zp idd!!!

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik gebruik alleen chrome, werkt sowieso beter dan die standaard ondingen. geld voor alle toestellen. ook de pc. wereld van verschil. nooit problemen op zp of waar dan ook

5. Joky

Joky Actief lid

Feb 9, 2014
    451
    0
    0
    Ja hier ook alleen op zp. Zit op mn samsung galaxy..

6. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin een verband te zien tussen zp en samsung. Zijn er gebruikers met een ander merk die hier ook last van hebben?

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

#7 Bubbel, Feb 27, 2015
    Last edited by a moderator: Feb 27, 2015
    Ik heb er ook last van. Alleen op zp en meestal als i een nieuwe pagina wil openen. Ik heb ook een Samsung.
    Ik zal het eens met chrome proberen.

Edit; ik zit nu een minuut of tien op zp via chrome. Het is wel een stuk trager, maar loopt niet vast..

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik ook word er dol van ondertussen.
    Samsung galaxy S2...

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Hier ook... ook een samsung....

10. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Dames,

We hebben een aantal apparaten waarmee we Zwangerschapspagina.nl kunnen testen als er problemen optreden.
    We hebben getest met een Samsung GALAXY Trend Plus en kunnen niks ontdekken. Zowel de standaard browser als de Chrome browser crasht bij ons niet.

Als problemen optreden sinds een bepaald moment probeer dan na te gaan of je wellicht een app of add-on hebt geïnstalleerd en probeer die installatie dan even te herstellen.

Telefoon even helemaal uitzetten en dan weer aan en dan je cache, geschiedenis en internet bestanden etc. legen, wil ook nog wel eens helpen.

Ondertussen blijven wij meezoeken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

11. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar als het aan een andere app ligt dan zou de browser toch ook bij andere pagina's moeten crashen? Waarom alleen bij zp? Ik heb een popup blokker, is er op het moment een pop up reclame gaande op zp? Misschien dat hij crasht als de popup probeert te popuppen?

12. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Beste fluitekruid,

Dat hoeft niet perse. Andere sites gebruiken andere scripts en andere advertentie scripts dan wij gebruiken.

Zou je kunnen/willen proberen die popup blokker te de-installeren en het dan even te proberen? Ondanks dat er nu geen popup advertentie draait ... niet geschoten is altijd mis.

Heb je het trouwens altijd? Of gaat het soms ook een tijdje goed?

Met vriendelijke groet,

13. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms gebeurd het echt elke minuut en soms gaat het 5 minuten achtereen goed. Er lijkt geen tijdspatroon in te zitten. Soms gebeurd het tijdens het zoeken en soms tijdens het scrollen en soms tijdens het typen.

14. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Dan ligt het niet aan het script van Zwangerschapspagina.nl. Die laadt altijd hetzelfde.

Het kan dus een banner zijn van iemand of een advertentie die je browser probeert te laden. Wellicht raakt het geheugen vol tijdens het laden en knalt ie er dan uit.

Zou je eens willen proberen een tijdje op deze pagina te hangen: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Daar draaien andere scripts dan op het forum. Gewoon even de pagina's van de banners bekijken misschien een paar verschillende achtergronden en aanwijzers selecteren. Eventjes daar hangen ;)

Met vriendelijke groet,

15. paula1984

Hier gaat het idd net als fluitenkruid zegt.
    Heb hem.al dagen geleden opnieuw gestart cache geleegd alles opgeschoond.
    Geen nieuwe apps of update gehad.
    Het is ook hier alleen bij zp...
    Op willekeurige momenten.
    Soms gaat het 5 min goed soms elke minuut.

16. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Paula, zou jij ook de pagina: banners Zwangerschapspagina willen testen? Even een paar minuten daar kijken en heen en weer scrollen. Als je daar wel gewoon 5 minuten heen en weer kan bladeren en wat dingetjes kan selecteren dan kunnen we alvast een aantal dingen uitsluiten.

Met vriendelijke groet,

17. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Als jullie daar wel gewoon 5 minuten kunnen verblijven zonder dat de browser crasht dan zouden we eigenlijk een tijd moeten afspreken dat we met z'n drietjes online zijn. Jullie maken dan even de tel schoon (cache, geschiedenis en tijdelijke internet bestanden). Wij zetten dan de advertenties uit. Jullie gaan dan weer naar Zwangerschapspagina.nl en gaan dan weer gewoon een bericht proberen te plaatsen, zoals normaal zeg maar. Als het dan wel gewoon lukt dan ligt het aan het advertentiescript. Als dat ook niet helpt dan kunnen we naar de volgende. Iedere keer zetten wij dan wat uit en kijken jullie of het dan werkt. Beetje omslachtig maar zo kunnen we wel achterhalen waar het probleem zich bevindt.

Met vriendelijke groet,

18. paula1984

Gedaan.
    Beetje aangeklikt gescrold en nu gebeurde er niets en ging het prima.
    Goed idee om het zo te gaan proberen met elkaar online te zijn.

19. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook even blijven rondhangen op de pagina met banners. Dit ging prima. Welke dag en tijd stellen jullie voor? Er van uitgaande dat de kleine braaf blijft zitten tot de geplande sectio zou ik morgen tot een uurtje of 15.00 kunnen. En dan maandag van 10.00 tot 15.00 en na 19.30 . Dinsdag van 13.30 tot 16.00 en na 19.30 en woensdag van 11.00 tot 16.30 en na 19.30.

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ik heb dit laatste gedaan maar word direct doorgeschakeld naar een of andere site met giga flitsen :(:(:(

Share This Page