Weber bbq gas of electrisch

Discussion in 'De lounge' started by tijdvoormezelf, Jun 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik wil een nieuwe barbecue kopen maar niet op kolen. De electrische die we hadden van prinsess van 40 euro werd niet warm dus dat werkte niet. Nu wil ik dus een goede kopen en dacht aan Weber. Dacht aan een gas bbq maar nu zie ik dr Weber ook een electrische heeft. Werkt die wel en wat is beter electrische of gas? Mij lijkt gas meer gedoe met flessen vullen enzo maar misschien is dat lekkerder? Wie biedt raad?

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

Nov 4, 2009
    4,805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Wij hebben een Weber gas BBQ en die bevalt ons uitstekend. Wordt goed heet en alles wordt gelijkmatig gebakken (ivm gietijzere grillplaat) Je hebt geen last van grote gasflessen aangezien Weber een speciale houder heeft waar je speciale mini gasflesjes van Weber in kwijt kan.

Heb geen ervaring met electrische BBQ van Weber

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij hebbenn ook een gas van Weber. Erg tevreden over! Nadeel is dat de bbq alleen gasflesjes van Weber kan gebruiken. Nu hebben wij er een omvormer aan gemaakt dat we juist wel een grote fles eraan kunnen doen. Klein flesje is na een uurtje al leeg. Ja wij bbqen lang;)
    Je moet wel even wennen aan de snelheid van een gas bbq. Dus niet te hoog zetten.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Geen van beide.... juist door kolen krijg je die heerlijke smaak aan het vlees... kun je net zo goed in de pan gaan grillen..

Share This Page