Hoi meiden, Hier gewoon een berichtje om het van me af te schrijven.... Vanavond geoefend voor nog een baby . We gebruiken altijd condooms omdat we geen fan zijn van pillen (ook omdat ik ze vergeet) en omdat een spiraal niet kan vanwege mijn afwijking doen we het dus met condooms. Zegt ML opeens zullen we het zonder doen?!?! Hij was diegene die zij 2 is genoeg en nu wil hij dus zonder condooms vrijen. Helaas is mijn hoofd verstandig nu, want we zitten nog in een te klein huisje, en willen net groter gaan wonen.... De tijd is nog niet rijp, maar ik ben stiekem wel blij want hij is dus nog om te praten Nu vast mijn cyclus in de gaten houden Voor het geval dat!!!!
Leuk joh, hopelijk vind je gauw een droomhuis en kunnen die rubbers met de verhuizing letterlijk de deur uit !!!
thanks @berbel @little monsters @micchan... ik vond het ook wel knap haha, maar ons huis is gewoon te klein (kids slapen bij elkaar op de kamer) en onze zoon is nog geen jaar.... vandaar dat dit gewoon het beste is. maar ik zou het liefst ook stoppen hoor.
Hij zei van het weekend dat hij het leuk vond een huis vol kinderen. Ben zo blij!!! Nu alleen nog wachten op de trage boekhouder.
Ohhhhh leukleukleeeeuk! Wij hebben gisteren eindelijk groen licht voor een appartement gekregen, dus ik ben ook helemaal gelukkig. Nu nog hopen dat hij eerder dan december omslaat, dus dat zal wel niet haha..
Volgens mijn zwager zijn ze gratis te bestellen via internet. Maar toch zou ik volgend jaar wel ze echt de deur uit doen.