Ooooh ik kan bijna niet meer wachten. Nog 2 dagen te gaan... Dan zou ik ongesteld moeten worden. Heel erg moe zijn, geen pijnlijke borsten terwijl ik die normaal wel heb voor de tijd, het gevoel dat ik misselijk ben... Maarja, je kan jezelf goed voor de gek houden is mijn ervaring. Nog maar even geduld hebben dus... Wie zit er nog meer te wachten??? Groetjes!
wat spannend ! ik zit ook te wachten, moet volgende week maandag ongesteld worden, heb soms krampjes onderin me buik, en heb tot nu toe geen gevoelige tepels, terwijl ik dat normaal meestal al na me eisprong krijg.veel succes meid! en hopen op snel een positieve test!
ik moet nog 10 dagen wachten, maar heb sinds de eisprong constante zeur/trekgevoel onderin mn buik en had net ook paar steken onderin...ben heel benieuwd!! Wachten duurt lang he op het wachtbankje!!
Ja wachten duurt zeker lang! Geduld is niet mijn sterkste punt haha. Hoe doen jullie dat trouwens met dat ding onderaan jullie berichten. Waarop ik kan zien wanneer jullie ongesteld zouden moeten worden. Zoiets wil ik ook wel
Onder gebruikersinstellingen, en dan kopje handtekening wijzigen. Daar kun je een link van een banner inplakken. Bovenin op de site staat ook het kopje 'banners'en dan kun je er eentje zelf maken. De code die erbij hoort kopieer je dan en plak je dan bij je handtekening neer.
Hier ook wachten!! Ik wil donderdag gaan testen... Pijnlijke borsten en veel lucht in mijn darmen, maja of het echt wat is?? Ongi gevoel is naar mijn ei blijven hangen dus spannend
Ik ben ook aan het wachten, komende maandag zou ik ongesteld moeten worden, net als jij bloempje! Ik ga er niet van uit dat het raak is, maar je weet het maar nooit natuurlijk. Aan de inspanning kan het niet gelegen hebben... Succes, dames!
Dames, Weh hebben een speciaal NOD forum voor dit soort onderwerpen. Kijk anders eens bij jullie NOD periode. Als er voor jouw periode nog geen topic is aangemaakt kan je er natuurlijk zelf 1 maken! Losse NOD topics zijn niet toegestaan ivm het overzicht. Beheer