Ik wil voor ons 3e kindje een longsleeve van Simply Colors bestellen als eerste shirtje. Maar ik kan me herinneren dat Simply Colors groot valt. Verwacht wordt dat dit kindje rond de 8 pond zal wegen. Zou 50/56 dan veel te groot zijn? Mijn 2 oudste pasten allebei in maatje 50 met de geboorte, ook die van 4160 gram.
Ik weet niet of het qua maat hetzelfde is als rainbowbasics. Maar ik heb het toevallig van de week gevraagd en er waren verschillende die tegen mij zeiden dat je beter maat 44 kan nemen, omdat het groot valt. Was er ook 1 bij die een kindje van in de 8 pond had en die paste het perfect. Maar goed dit is van rainbowbasics, en niet Simply Colors. Maar als iemand toevallig weet of dit hetzelfde is/valt, dan weet je het dus meteen. Ik wil namelijk ook het eerste pakje met naam e.d. doen, alleen dan bij rainbowbasics.
Dank je Ik heb ook bij Rainbowbasics gekeken, maar daar zie ik bij de longsleeves geen 44? 50/56 als kleinste maat.
Zie nu hier trouwens op de site, onderop staan maten van hoe breed en lang de shirtjes zijn. Dus misschien kan je het vergelijken met een maat 50 shirtje van een ander merk? simply colors - T-shirt lange mouw | Bedrukte kinderkleding
Sc valt vrij ruim maar de normale shirts vallen wel normaal geloof ik. Trouwens goed dat je het aanhaalt ik moet er ook nog 3 bestellen Hahaha
Hmm dat is apart... ik dacht dat ik het van de week wel gezien had. Maar zie het ook niet staan, alleen bij de shirtjes met korte mouw. Ik wou namelijk eerst voor een raglan gaan met lange mouwen. Maar toen ik hoorde van maat 44 dacht ik aan een romper met lange mouwen en shirtje met korte mouwen er overheen. Waarschijnlijk om die reden die jij zegt dus.