Wie o wie kan mij helpen! Een half jaar geleden heb ik op een Deense webwinkel producten van Dermalogica besteld, een stuk goedkoper dan wat je er in Nederland voor betaald. Ik kwam de website toen gewoon tegen via Google Shopping maar nu staat hij er niet meer bij. Ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet gebookmarked heb... Het was volgens mij een Deense website maar gewoon in het Nederlands. Op Trustpilot had het ook veel reviews in het Nederlands dus daarom dacht ik: ik probeer het op het forum! Weet iemand wat ik bedoel??
Heb je je mail en rekening al gecheckt zo rond de data dat je het besteld had? Neem aan dat je online betaald hebt, en niet aan de deur, dus dat moet terug te vinden zijn... Verder geen idee welke website je bedoelt, maar anders gewoon googlen op dermalogica denmark?
Sjongejonge dat ik daar zelf niet aan had gedacht! Hij stond idd in m'n Paypal... Nicehair.dk. Maar ik zie nu ook waarom ik het niet meer kan vinden. Als ik doorklik naar de Nederlandse pagina staat er geen Dermalogica meer op! Misschien mogen ze het niet meer internationaal verkopen voor die prijzen In ieder geval bedankt!