Weet iemand hier een webshop waar ze kinderschoenen van Clarks aanbieden? (Dolcis heeft niet de schoen die ik zoek) Ik zag net in de nieuwe Vara gids namelijk schoenen van Clarks die ik graag voor mijn zoontje wil kopen. http://3.bp.blogspot.com/_iFrrEJVsWWk/Sp5gw7yvKrI/AAAAAAAAAD8/OUaqDC9Wkrs/s320/clarks.jpg (Dit op de afbeelding is geloof ik het volwassenen model, maar hij is er ook voor kids) Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
Ze zijn verkrijgbaar bij de dolcis. ( Categorie | Dolcis.nl - Verrassend & Betaalbaar! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen ) Overigens ben ik heel tevreden over de Clarks die Kyra heeft.
Ik ben vandaag bij de Dolcis geweest en daar hadden ze ze niet. Ook online zie ik ze nergens op de Dolcis site? Ik heb nog nooit Clarks gehad maar dit zijn de enige schoenen die ik echt leuk vind voor de bruiloft. Het past precies bij zijn outfit
Geen idee maar als je grijs zoekt: Kinderschoenen Hip 35003 Grijs 8240.10.8 \\ Van den Assem Schoenen \\ Of gewoon grijze Uggs!! Mogen we zijn outfit zien?
Ja zou ook zeggen dolcis (werk ik zelf) maar we hebben die idd niet,hebben jullie geen clarks winkel in de buurt?hier ligt er namelijk gewoon een!
Hè gezellig een collega Helaas hebben wij die niet. Ze zijn erg leuk trouwens Idd een Clarks winkel. Die zou ze moeten hebben lijkt me. Kun je iets van een beschrijving vinden of nummer van de schoen? Dan zou ik even kunnen bellen met onze vertegenwoordiger eventueel.