hallo dames, ik zou graag een thuisblijf mama willen worden todat mijn zoontje naar school toe gaat. zijn er subsidie's voor of toeslagen en hoe uit te rekenen? hij gaat nu naar het kdv maar het voelt niet goed! wie kan mij helpen?
Waar je recht op hebt hangt af van jullie toetsingsinkomen, maar wat je mogelijk kan krijgen: kindgebonden budget zorgtoeslag huurtoeslag heffingskorting Uitrekenen via de toeslagen site van de Belastingdienst, behalve heffingskorting, die kun je via je aanslag uitrekenen.
Mijn man verdient teveel dus hier geen subsidie. Wel een belastingvoordeel. Maar dat is niet veel. Thuis blijven is echt heerlijk! Ben vanplan om thuis te blijven totdat de jongste naar school gaat.
Hier ook een bewuste thuisblijfmama... ik vind een KDV ook niks. Gezien de hogere kosten van KDV zou ik uiteindelijk maar voor 50/100 euries in de maand aan het werk gaan... dan kan ik beter zelf mijn kind grootbrengen. gelukkig niet afhankelijk van subsidies ofzo, maar op de site van de rikjsoverheid en de belastingdienst kun je veel vinden over eventuele toeslagen.