Ik merk dat het best koud word nu. We hebben 1 synthetisch dekbed op bed liggen en that's it. Het is wel zo'n seizoensdekbed waarop je er nog één kan klikken met drukknoopjes. Maar denk dat ik het dan juist weer stikheet ga krijgen in bed. We hebben ook geen elektrische deken of iets. Ik ben gewoon even benieuwd hoeveel (lagen) dekens jullie op bed hebben liggen.
Wij hebben alleen een donzen dekbed op bed liggen. En bij het voeteneind nog een fleece dekentje om koude voeten tegen te gaan .
ik ben echt een watje haha, ik heb het heel snel koud, ik heb een elektrische deken, ik stap dus in een heerlijk warm bed, maar ik laat hem niet de hele nacht aanstaan ook niet op de laagste stand. mijn moeder en zusje daarintegen weet ik dat ze hem wel de hele nacht aanlaten,
Wij hebben een vierseizoenendekbed erop liggen, maar niet zo een die uit 2 delen bestaat. Heerlijk dekbed, ik vind om alleen te klein. Elke nacht strijd om de deken
Wij hebben een 4 seizoenen dekbed van dons. Toevallig heeft mijn man vandaag net beide delen aan elkaar geklikt omdat het de komende nachten koud gaat worden. Ik wil nooit meer iets anders dan een donzen dekbed, slaapt heerlijk!
2 dunne is eigenlijk meer voor het mooi op kunnen maken van het bed maar nu het wat kouder wordt vind manlief het wel lekker om die ook te gebruiken.
Gewoon 1 dekbed, een zomerdekbed nog wel. Mijn man is nogal warmbloedig, en ik moet zeggen dat ik het ook nooit koud heb 's nachts. Wel als ik naar bed ga, maar daar heb ik dus mijn electrisch deken voor. Die zet ik 10 minuten vóór ik ga slapen aan, zodat mijn bedje lekker warm is.
2 dekens en een elektrisch deken die gaat 20 min voor dat ik naar bed gaat aan.daarna trek ik de stekker er uit als ik ga liggen
Ik zit te denken om misschien een sprei te kopen of zo. Dan kun je de sprei als het te warm word ook nog eraf halen. En ziet er wel leuk uit, als het een mooie is.
Wij hebben een 4-seizoenendekbed die uit 2 delen bestaat. Ze liggen er allebei op. Verder hebben we nog een quilt er op liggen.
Elektrische deken om mijn bed op te warmen en de twee delen van ons 4 seizoenen dekbed om onder te slapen. Maar wel altijd het raam open. Ook als het vriest.
Gewoon 1 dekbed, wel de winterversie. Evt. zou het zomerdekbed er nog bij kunnen maar dan stik ik echt! heb het niet zo snel koud en mijn man is al helemaal een kachel. Hier ook altijd het raam open alleen als het van de week echt -10 wordt 's nachts doe ik hem wel dicht. Maar overdag staat op de slaapkamers alles open en 's avonds/'s nachts op een kiertje. Heerlijk, frisse lucht.
wij hebben een 4 seizoenendekbed en op mijn kant daar overheen een sprei. Ik heb ook zo'n lekkere dikke fleecepyama aan.
Hier 2 dekbedden over elkaar heen. Onze slaapkamer is slecht geisoleerd en altijd koud, en moet zeggen, manlief en ik allebei redelijke koukleumen