Haha, wat ik gister meemaakte... Ik was aan het werk met een klantje (eigen bedrijfje, hairextensions), werd ik gebeld door een radiozender (weet niet of ik dat hier zomaar mag benoemen), of ik morgen (vandaag dus) een interview wilde doen, over hairextensions. In ruil daarvoor mocht ik mijn website benoemen. Net dus dat interview gehad, haha!! Vanavond wordt het uitgezonden, dus ben benieuwd hoe het geworden is. Wel grappig dat ik er gewoon zelf door benaderd werd. Nouja, sorry voor mijn niet interessante topic... Ik wilde het alleen even delen. Haha! Iemand van jullie wel eens op de radio geweest?
Super!! Is sowieso raar om jezelf op de radio te horen. Ik heb zelf een keer een radiouitzending gedaan (toen was ik 14) en dat is heel raar om terug te horen! Ook ben ik een keer bij 100%NL geweest voor mijn werk top 3
ben niet op de radio geweest wel 2x op tv. 1x voor het merk lonsdale. ben toen benaderd door Tv noord de regionale tv en oktober 2008 in kassa vanwege RSN om mijn geld terug te halen bij de belbus moet zeggen.. soms hoor ik het nog van hey.. jij was toch toen en toen op tv maare helemaal top toch.. en reclame is reclame
Vroeger had je op een radio zender mark in de dark of zo. En toen had ik een mailtje gestuurd met een nummer waarvan hij de naam niet meer wist en ik dus wel... Belde hij me zomaar op... Schrok me dood! Maar een heel leuk gesprek gehad. Blijkt dat hij of in dezelfde plaats heeft gewoond, was wel erg grappig!
Ben zelf ook wel eens vaker op de radio geweest, maar dat was iets meer spontaan dan dit. Een keer had ik een smsje gestuurd naar slam fm, of die radio dj even de groeten wilde doen aan mn vriend... Werd ik gebeld dat ik het zelf wel even kon doen.. Haha!
Leuk! ik ben een keer op de radio geweest met een discussie over gevangenissen in Nederland, gevangen, een hel of een hotel. was inderdaad heel raar om zelf terug te horen
Mocht je het echt willen weten dan moet je maar even een privé berichtje sturen. Ook als je gebeld wilt worden. Ik presenteer een programma speciaal voor en door vrouwen
Het wordt uitzonden op FunX (waarschijnlijk Den Haag). Ohw, en Fairy11, vertel.. Welke radiozender, en wat voor programma?
Leuk he, en is helemaal niet nietintressant! Is toch leuk! Gebeurd ook niet elke dag! Ik ben ook eens op tv geweest, dansend haha
Ik ben een keer vluchtig op tv geweest was toen 12 jaar. Bij de grote meneer kaktusshow. Wat ik wel jammer vind is dat ik die video band niet meer heb had het wel leuk gevonden om me zelf als 12 jarige nog eens terug te zien.
Mijn man en ik hebben eens aan een reportage van Netwerk meegedaan. Ik doe een programma voor een lokale radio omroep, erg leuk om te doen. Ik doe dat trouwens niet alleen En mijn man werkt bij de radio en komt af en toe voor de tv langs. Verder laat ik me er niet over uit, beetje anoniem blijven Vragen staat vrij hoor maar dat mag via een privé berichtje.
gehehe ik heb een x op de mooie meiden muur van slam ff gestaan. Moest ik een verkooppraatje doen op de radio...schaamde me dood! (was overigens een melige vriendinnenactie, niet gedacht dat iemand gebeld zou worden)
ik ben ook een keer op de radio geweest bij radio simone nou ik had wat gewonnen en ik haalde mij gewonnen kaartjes op nou werd ik ineens live in de uitezending gedumpt ik dacht oh my god HELP maar achteraf vond ik het wel leuk
Dat had mijn man ook. Hij verzamelt CD's, en had Kink FM om de promo gevraagd van de nieuwe single. Die mochten we ophalen, werd hij meteen achter een microfoon gezet om eens uit te leggen wat we zo goed vonden aan de band
Hartstikke leuk joh en meteen goede reclame voor je bedrijf meis Ben zelf 1 keer op de radio geweest met een heel bijzondere reden Een vriend van ons wou ons op die manier feliciteren met de geboorte van ons dochtertje. Heel erg orgineel ook 2 keer op tv geweest me grote zus had ons opgegeven voor Jouw vrouw Mijn vrouw En ik woonde in de straat waar het programma van de Frogers is opgenomen Ff geen cent te makken dus daar ben ik samen met me dochtertje ook nog op te zien hahahaha
heb een reis naar griekenland gewonnen bij 538, dat was wel super tof!! Hebben ze de hele week nog herhalingen van uitgezonden, en de prijs van deze week (of zo iets) is gewonnen door ......, en dan hoorde je mij gillen op de achtergrond!