Hoi dames wie kan mij helpen. Ik zoek de knuffel van deze foto gekoocht 4 jaar geleden bij de ah voor de oudste en nu het lievelings knuffeltje voor de jongste. Deze is gekocht in breda moerwijk helaas is deze daar niet meer leverbaar iemand een idee om aan zon knuffel te komen.
Mijn dank is groot hopenlijk willen deze mensen verzenden.. Nog meer mensen die hem toevallig kwijt willen of iemand weten.
Poeh mijn dochter had die ook idd gekocht bij de ah xl ging kapot maar geen nieuwe kunne vinden Hunnen ander muziekdoosje
ze willen hem inpreciepe opsturen even in afwachting ze hadden ook het lapje met konijn die er maar bij laten doen nu op antwoord wachten hopen dat we onze kleine meid een klein beetje voor de gek kunnen houden. we hebben er 2 maar toen onze jongste geboren werd heeft de oudste 1 van die 2 aan haar zusje gegeven kei lief maar denk niet dat ze haar laatste ook af wil geven. zij is verslaafd aan haar blauwe nestle beertjes. dus het is geen belangrijk knuffeltje maar ze zit nu in de fase ik wil niet groot worden..
zo knuffel is betaald en nu nog wachten op het mailtje dat hij opgestuurd gaat worden. maar zou er graag nog een willen dus mocht iemand nog dat knuffeltje hebben.
iemand nog suggesties ben in afwachting van een mail van marktplaats helaas nog niks gehoort de rest is het muziekje van kapot.. combi tandjes krijgen en niet haar knuffel hebben is teveel voor haar.
ik heb er 3 helaas van alle drie doet het muziekje niet meer nu zitten we al 4 dagen met een baby wat niet meer wil slapen en graag haar knuffeltje wil om te kroelen en te luisteren. op dit moment hebben we dus geen knuffel die aan die eisen voldoen.
is het een muziekje dat misschien in meerdere knuffels voorkomt misschien is het over te zetten in jullie knuffel ik kan helaas ook geen knuffel meer vinden miscchien de fabrikant een mailtje sturen
Misschien mailt ze alleen terug wanneer je een bod plaatst. Soms werken die advertenties niet goed en ontvangt de aanbieder je mail niet.
En als je nu een ander muziekje probeert als ze in haar bedje ligt met de knuffel. Misschien werkt het wel. Gaat misschien meer dat ze gewend is om naar een muziekje te luisteren dan specifiek om dit muziekje. Het proberen waard zou ik zeggen.