website babyboe.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door echtniet27, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hallo dames,

ik vroeg mij af of er iemand bekend is met deze website(babyboe)?Ik wil er een box bestellen en vroeg me af of dit een betrouwbare webwinkel is?En of er toevallig iemand de box heeft die ik wil bestellen.Het gaat om box pascal wit met lade.Deze website is vrij goedkoop vandaar dat ik twijfel.

Ik ben benieuwd.

Groetjes Sylvana.

2. SanMar

SanMar Nieuw lid

14 jun 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit eigen ervaring: SUPERBOX !!
    Hebben hem hier zelf ook staan en alhoewel onze kleine er nog niet is, hebben we er nu al veel plezier van als opslagplaats voor alle cadeautje en andere aankopen ;) Wij hebben hem al vroeg besteld aangezien wij onze hond willen laten wennen, en het mooie aan deze box is dat `ie extra hoog is. Mooi stabiel en de lade is ruim zat. Geen gebruiksaanwijzing in de doos, maar het spreekt echt voor zich..Wij hebben hem in een uurtje inelkaar gezet..Een aanrader !! Denk dat ik me nog ff een boxkleed bij hun bestel, want ook daar zijn ze niet duur mee..Hier dus een zeer tevreden klant ;)

3. SanMar

SanMar Nieuw lid

14 jun 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    (neem trouwens aan dat je voordeelboxen bedoelt ? Hun "merknaam" is nml BabyBoe)

4. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie.Ja klopt heb verkeerd zitten kijken hahaha. Ik ben blij om te horen dat het echt een goede box is.Morgen dan maar bestellen.Voor mij is het ook vroeg maar ik ben zo blij dat goed gaat deze zwangerschap en ik vind de box zo mooi.

Nogmaals bedankt voor je reactie Sylvana.

Deel Deze Pagina