pijn, door doorkomen verstandskies

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Zoals de titel het al zegt, ik heb pijn in mijn mond omdat mijn verstandskies probeert door te komen. Daardoor zijn er ook wat tanden af en toe super gevoelig! Binnenkort worden ze er door de kaakchirurg uitgehaald, alle 4.

Nu is mijn vraag of jullie ook tips hebben om die pijn wat te verzachten??
    Pijnstillers slik ik er al voor, paracetamol of Advil.

Nu heb je voor kleine kinderen dat spul voor door komende tandjes, helpt dat ook bij volwassenen?

Hopelijk hebben jullie tips..

Alvast bedankt in ieder geval....

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Niemand? :(

3. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Sorry, geen tips, behalve pijnstillers. Wat zal jij straks blij zijn als ze eruit zijn zeg. Is een weekje flink bikkelen, maar daarna ben je van alle pijn af. Je zou het kunnen proberen dat voor baby's, kwaad kan het niet. Sterkte!

4. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Ik heb het ook gehad. Mijn kies is er toen overigens niet uitgehaald omdat het gewoon de pijn is die erbij hoort zeg maar.

Wat mij toen hielp was het tandvlees rond de kies masseren. Helpt het doorkomen wat te versnellen en verzacht de pijn iets. En de pijnstillers natuurlijk. Daar kwam ik destijds ook niet onderuit maar ik wilde die zoveel mogelijk beperken.

Sterkte! Is geen fijne pijn.

5. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet er helaas even doorheen. Het beste is dat je met regelmaat paracetamol (o.i.d) slikt, zodat je een spiegel opbouwt. Verder toch proberen om goed te poetsen op de pijnlijke plek.

Of dat spul voor doorkomende tandjes helpt, weet ik niet. Je zou het altijd kunnen proberen.

Succes met de pijn.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tea tree olie rond de doorkomende plek smeren.. dat werkt heel goed

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb er dentinox opgesmeerd. Ik dacht als het goed is voor baby´s, is het ook goed voor ons! Het verzachte wel iets maar niet echt heel veel...

8. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Even de huisarts bellen en de assistente uitleggen wat er aan de hand is mij hebben ze toen diclofenac gegeven voorkomt dat het gaat ontsteken en verzacht de pijn, als je nog vragen hebt PB me maar ik heb er het afgelopen jaar 3 laten trekken met ontstekingen etc.

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier het zelfde probleem eentje laten trekken de volgende komt alweer door auw auw auuw ik snap helemaal dat die baby's er zoveel last van hebben kan af en toe ook wel janken van de pijn als ik er perongelijk mee kauw,
    maar moet wel zeggen hoe meer je er mee eet hoe sneller hij er door is ik ben maarijsklontjes gaan eten:S

Deel Deze Pagina